Thursday, August 20, 2015

Vendor Wantedd!!!

bismillahirrahmanirrahim...

phewww...berkurun beb..berkurun lama  xupdate...mcm2 da jadi...
dari aku bukak biz bakery sampaila aku jual jubah2 custom made...now...proud to announce that..

AKU DA ADE BUTIK..YIPPI YAY!!!

maka dawaikokot & dalle'ck apparel leh bersatu di bawah satu bumbung...bes kannn...

butik aku more to concept vendor...tp aku x amek byk2 vendor ni sbb yela...kite pon riso kot2 xterjaga kebajikan mereka...

ni pon aku masih cari2 vendor yg ade jual brg2 rare...
brg2 yg org xpayah lg nk g cari online atau jauh2..

 kalo korang ade yg minat..bleh follow instagram @dalleck_boutiquecafe...

okeh bebeh..tu je nk bgtau..hewhewhew..

1 comment:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete