Wednesday, April 9, 2014

GUMPASTE : FLOWERS & FIGURINES....

Bismillahirahmanirrahim

yo bebeh2 semua...err...
alamak...gua xpandai nk guna bahasa formal...ok2...
sebenarnye dr aritu aku dok berkira2 ttg prkara ni..sebabkan bahasa inggeris aku semakin merundum tahap keterean ia...so aku asek xdpt mncipta satu ayat yg sesuai dgn servis aku nk bg ni...

baikla...meh aku huraikan apakah servis itu..
aku bukanla seorang yg sgt otai dlm dunia fondant&gumpaste..tapik insyaAllah boleh...
maka berita baik utk bakers die lua sana..kot tetibe nk buat kek yg ade figurine xkisahla ape bentuk..aku boleh bg servis tu..hihi...

harga bergantung pada tahap susah senang & warna yg digunakan...
meh tgk contoh :





















so klo ade yg berminat bolehla wassap/call/sms DAWAIKOKOT BAKERY di talian 0187759602....

utk pos pon boleyyy...so bukan je dlm johor...di luar johor pon klo berminat sy alu2kan..hihi...
means entire Malaysia...yeahh...

doakan ye dawaikokot sentiasa maju..aminn..
chalo mere bete!!

No comments:

Post a Comment