Sunday, November 3, 2013

kesunyian yg bukan disengajakannn...

Bismillahirrahmanirrahim..

wuuu...sunyi ker slame ni..akceli aku aktip jek kat pesbuk n instragam..
tapik ape yg membuatkan belog daku menjadik ibarat padang jarak padang terkukur ialah..kerana..daku xdak laptop...wuwuwu....

sedih kan....tgula nanti bile keperluan yg lebih diperlukan selesai barula aku mmbeli seketul laptop trsebut..

gambar kek????

hehe..ade jek cume da xtau setat dr bile xapdet..maka rasanya korg bleh la menengokkan ia di


sile la jugak meng'like'kan page aku tu ye...hehe..
walopon xdela pemes ames sgt tapik cukupla membuatkan aku teruja utk mendeco setiap jenis kek utk perut2 cust tersayang...yay!!

kehidupan aku skang? ooo...bahagia dan masih bahagia walopon aku n incek suami sedang ber PJJ....uhuk..beliau di lautan terbentang..daku di darat hijau menjalar.....
xpe...beliau mncarik rezeki utk menyapot aku yg xkeje ni....utang dhla byk..pastu malas carik keje...hampeh kan...kehkehkeh

tapik bebaru ni dpt interbiu gomen...dan aku mcm xde perasaan...tp puan ummi da asek mengeluarkan suara whitney houston serta jelingan ala hantu mak limah bile aku kata malassss.......

*ketuk kepala*

yess..otak aku da kekurangan neuron.....berkarat gilos....
dan aku harap aku x merapu depan interviewer.....
serta x buat lawak mcm nk audition maharaja lawak mega....
doakan aku waras di hadapan mereka...ughhh

ok dahla..xde idea..
ni pon pinjam laptop jenab......
ok..babai...
chalo mere bete....