Tuesday, January 15, 2013

...bulan depan itu....

Bismillahirrahmanirrahim...
 

hoh....akceli kegeraman jap...sejak ble belog ni bertukar jadik bolok....pesal xbleh upload gmbar??
uugghhh...mesti korg kecewa xdpt tgk gmbar trbaru aku (walopon dlm pesbuk da melambak2)...
maapkan saye kipas susah mati sekalian....

kali ni bukan pasal kek...tp nk prektis semula gaya penulisan aku yug da lm xmerapu....
n xde luahan perasaan dan hati di belog ini.....
besela da ade incek hubby....hikhik.....gatai...*pang sedasss!!*

sedar x sedar tgl bulan depan usia perkahwinan aku mncapai umo setahun....wow....xsangkenye i da kawen hmpir setahun......semoga kekal smpai akhir hayat...aminnn....
dan dlm sedar xsedar..aku sgt sedar yg kami masih berdua....
wuwuwuwu...what to do..rezeki blom sampai.....
dan jugak lepas da hmpir setahun ni la baru kami plan nk honeymoon...ahahahaha....
jakun plak rasa....
semuanya berlaku pd bulan depan...iaitu bulan Februari....
11 feb 2012 - tarikh nikah
12 feb 2012 - tarikh sanding
13 feb 2011 - tarikh tunang
13 feb 2012 - tarikh besday

seeee.....sume tarikh bes aku jatuh pada bulan 2....dan aku merupakan anak ke-2 dr tujuh beradik....errkk...ok xde kaitan....
.
.
.
.
.
.
.
err...ok...aku akceli kehilangan idea jap...
adekah penambahan umo yg hampir tigaposen ni punca segalanya,..
arrghhh!! *laju2 pandang cermin tgk kedutan di muka*
a'a la ....da nmpak aura kemakcikan kt muka....ouhh meng....
patotla tahap kelincahan kaduk pon mcm da xbape power....
sampaikan incek hubby tegur kate aku mcm org da xde arah tujuan hidup...ciss....
ni mesti sbb asek bergaya ala kongkang kt uma.....
mahapkan adinda....adinda xsengaja nk tunjuk muka dan rambut mcm kak limah.....uhuk...

aku rasa aku memerlukan sedikit masa utk mengganas semula kot...
sbb mood baking da kelaut...kemas uma pon kadang2...
okla..kawan2...ade sesapa nk offer seponser honeymon kami sepanjang tahun ni....??
sgt di alukan...

eh dahla..aku da semakin ketingtongan....
ok..babai..
chalo mere bete!!


 

No comments:

Post a Comment