Tuesday, November 13, 2012

..Dawaikokot's bakery....yippi yay!!

Bismillahirrahmanirrahim.....
 
 
tadaaaa!!!!!
ye aku sudah pon menerajui fanpage..iaitu mengcreate page sendrik dan menarik org utk melikekan ia serta mengorder dr aku..kikiki...*pang sedasss!!*
 
okeh...akceli memula agak xkompiden nk wat page mcm ni...
yelakan..hamba ini seorang baker amatur...sgt segan nk mnayangkan hasil cake yg xseberapa...
but Alhamdulillah..ade yg sudi like ia...
terharuuuuu...wuwuwuw...rase cm nk comolot sorg2...errkk.....tak2...itu tipu..rase nk tayang muke smbil kedip2 mata ala2 comel tnda terharu yg sgt...
 
insyaAllah aku akan bg servis yg trbaik utk sume client2 aku....
anda boleh kelik di sini ----> Dawaikokot's bakery
 
anda bolehla servey2 ape yg telah daku hasilkan...hihi..
walopon album pon byk lubang2....gmbar pon xseberapa...tapi aku bersyukur dgn rezeki Allah...aminn...
setiap hari pon aku blaja n blaja n mncarik ilmu baru dlm baking...
berkongsi maklumat dgn kawan2...
haisyy..ayat skema kemut plak....
 
okies bebeh2 sekalian..
doakan kemajuan aku!
yay!!
 
chalo mere bete!!


No comments:

Post a Comment