Monday, July 2, 2012

...Blueberry Cheesecakes + PopCakes....

Bismillahirrahmanirrahim...

yeahh bebeh2 sekalian...
ape yg terhasil pada wiken lepas...
akceli aku xmnyempat nk snap gmbar byk2...
kebizian terlampau...

dr jumaat aku da berhempas pulas siapkan order....
sabtu n ahad keje wat delivery jek...
before tuh ari kamis mlm pon ade delivery gak...
dr isnin-ahad....total produk yg terhasil ialah...
15bijik pavlova....2bijik choc moist cake...n sebijik blueberry cheesecake...
Alhamdulillah...
walopon agak kebizian mnyiapkan order sambil menyiapkan keje2 opis yg tetibe dtg dgn byk..
mmg sgt mencabar....


ini die blueberry cheesecake yg di order oleh firda...tengs bebeh....
hope anda suke...yay!!

gmbar choc moist plak xsempat nk snap...haisyyy....
gmbar pavlova plak...da berlambak2 aku tunjuk rasenye...huhu...
papepon tengs kepada yg order...
hope ulang2 la order kl suke ye..
kl yg xberapa suke...sile komen2 yg membina agar saye dpt improve lg...
hehe....

mlm td plak selepas seharian penat....tetibe rase cm pelik sbb xde wat pape...n dapor pon da siap kemas cun2..
tetibe dtg idea nk kotorkan smule...gagagaga...
maka dgn belen2 kek...belen2 cream cheese dan choc ganache...
terhasillah...

POP CAKES!!!

yay...ini merupakan versi hentam keromo...
dan bile aku bawak opis....opismate pon suke n kate yummy2 dlm molot...kuikui...
dan aku pon ngn xmalu dok mmbedal pop cakes sendrik...

okeh bebeh...
sokongla daku dlm ini bidang..yay!!!
chalo mere bete!!

No comments:

Post a Comment