Wednesday, May 9, 2012

the duhhh.....ouhhh....

Bismillahirrahmanirrahim....

skang baru kul 430pm....masih lg waktu keje....
guruh plak da brdentam dentum kt langit..hujan trun agak lebat.....suasana sejuk sbb sape tah g pasang fan aircond kuat2.....sampai aku trkeliru samada aku dlm opis atau dlm esbok.....
okeh...bukan nk brcerita pasal suasana di petang rabu yg dicemari oleh aku yg xwat keje opis tapik berbelog.....sungguh makan gaji...
what to do...aku penat perah otak nk buat ape selain LLB...nmpak sgt masih xpaham konsep keje sebenar lg....ok bukan xpaham mana pon...tapik so far segala keje aku da siapkan....dan aku menunggu keje2 len....ye..mmg kene tgu....tapik kl ade keje...mcm org meroyan aku dibuatnye......same jek seperti aku mnjadik buruh kasar dahulu.....hahahha...bagus2....
 alamak...bos masok plak...haippp...
*bertukarrrrrr....*

~selang 15min~

phewww...seb bek bos xde nk wat persinggahan kt meja aku...kl x...gelabah bewak jugak aku dibuatnye.....haisyyy....

jumat smpai ahad ni aku ade Teambuilding Camp kt Port Dickson....
agak mngujakan coz incek hubby pon pegi yay!!!!
tapik!!....kami tidak dpt dok sebilik...hasrat menggunakan kesempatan dlm kesempitan tidak dimakbulkan utk kami yg belom honeymun ini...
xpe2...asalkan beliau tiap hari ade depan mata pon jadiklaaa....
maka kami jadik bujang ler...kehkehkeh....
nak wat2 cam zaman bercinta...dok men2 mata jek....
cehh...kunun padahal jiwe sengsara...dua malam jek dawai.....xboleh belahhkan....
harap bes la TBC berikot....nnti kang aku hupdet pasal TBC trsebut yek...tguuuu....
eceh...mcmla ramai nau yg baca belog aku ni nk suh tgu2.....

eh...opismate offer mkn buah xtau nama...tapik aku dlu beli buah ni wat hantaran...buah yg bulat cm tomato tapik kaler purple...ape ek namenye.....sedap n masam2...tapik..ulser di lidah mmbunuh segala kelazatan buah itu....aku benci ulser...*rerase ulser pon benci aku kot..tu yg asek nk menempel dlm molot aku...cisss*

mood shopping aku skang mmbuak2...tapik knp tah xgaji2 lg ni...kl esok still xgaji trpaksa la wat muke penuh kasihan mntak advance kt bos...dpr rm200 pon okla...atleast lepas beli sportshoes nk bawak g TBC.....xkan nk pakai sliper jepon kottt.......ugghhh.....

okla...aku da xde idea nk mencarut...eh silap..mengarot.....
maka....
chalo mere bete!!


No comments:

Post a Comment