Sunday, May 27, 2012

Alhamdulillah....

Bismillahirrahmanirrahim....

ya Allah bersyukurnye aku sbb da ade customer...huhu...
walopon baru 3org tapik brsyukur at least ade jugak dr xde....
ni kire permulaan dan aku akan buat yg trbaik...
langkah seterusnya akan aku teruskan...xnk jadik mcm dlu...asik angan2 mat jenin....
rezeki tu Allah bagi berbeza2 bentuk and aku akan usaha agar rezeki aku diberikan dlm bentuk ygaku ingini.......
perghh...sunggoh skema ayat smpaikan tgh taip ni pon terngiang2 lagu nasyid kt kepala....dasat2....

skang keje aku kt uma ialah mengkecahkan dapor...cube2 sendrik jek wat ikot resipi...ade jadik..ade yg hampeh xjadik....so kesimpulanya mmg aku kene g class la....cube2 sendrik hasilnya dapor kecah....duit pon mmbazir beli2 barang then buang jek coz xleh mkn....

aritu try wat red velvet...xmnjadik.....da mcm kek berasid aku tgk...sbb time bake tu die leh buih2 mngembang.,...chettt....
pastu try wat pavlova....bentuk meringue tuh xmnjadik..cair macam air susu plak....then yg peliknye aku gune mixer nk wat whipped cream...hasilnye....susu2 yg ade dr whipped cream trpecah...org pgl 'bleeding'.....punca....aku pon xtau..tp mmg hangin jugakla...mahal kottt whipping cream tuh...cisss....
xpe2....usaha tangga kejayaan kann....org len boleh xkan aku xleh....
akceli taim wat tu pon aku byk hentam keromo...maka hasilnye pon mmg mcm hampeh....
hahahahha...padan muke kt diri sendrik....

bakat aku mmasak or baking2 ni mmg sgt teruk..tp bakat mendeco insyaAllah...so aku kene balance kan ilmu kedua2 ni so hasil bolehla mnjadik da bomb.....
xpe..pelan2 kayuh dawai.......
ape2 yg brjaya aku hasilkan akan di upload..insyaAllah....
doakan aku kawan2!!!
ilebiu...
chalo mere bete!!!

No comments:

Post a Comment