Tuesday, April 3, 2012

return of DAWAI..ehh...puan DAWAI...ouhh yeahh...

bismillahirrahmanirrahim...
pheww...lame seyh xupdate ini belog....huuu...i mishhh tulih bende mngarot dan merapu....sambil letak gmbar2 camwhore aku.....huuu....
akceli..aku dr itu hr nk update ttg mjlis kawen aku tp pehal tah ngn laptop company neh...xboleh nk upload gmbor...hangin aku..dekat lapan belas juta kali try smpai gibab....mmg hampeh....
so disebabkan aku xdapat nk mengupload korg bleh la g kt link photoG aku utk melihat sikit2 gambor kawen aku yek.....kl nk tgk lg byk sile la dtg ke rumah smbil mmbawa buah tgn dan melepak borak2 melihat album aku...hehe....poyo kannn...
okeh bleh lihat di sini dan juga di sini......
selamat melihattt.....
akceli tgn gatai nk merapu byk bnde...tp nntila entry len plak aku merapu..hihi...
akan ku coba utk hupdate seaktif yg boleh.....
chalo mere bete!!

2 comments:

  1. woit dawai..lain muka ko bila tembam kan...bila nak review pasal wedding ko ni?? pasal baju, make up, n semua2 ler..hihihi

    ReplyDelete
  2. da review sket...hehe....kang coming soon utk episod kedua

    ReplyDelete