Tuesday, November 29, 2011

ber'sudu-suduan'.....

Bismillahirrahmanirrahim...

okeh bebeh2 sekalian...
kali ni aku nk mmbuat entry tentang dhia...ehh...huhu...kantoi sawan citer tuh...
entry tntang sudu...ya!! sudu!!
dan jugak garfu....

kedua2 bnde alah itu merupakan doorgift saye pada tetamu VVIP dan jugak guest pompuan....ye!! pompuan saje..saye mmg bias...ngahahaha!!

okeh sebelum tuh...meh aku mmperkenalkan AJK2 sudu dan garfu...



Mohd. Hasnul Hafiz..yg merupakan adik bongsu aku....selaku tukang lilit reben kat sudu dan garfu...


dan Mohd Syahirul Fakri...yg merupakan kazen aku..selaku tukang pintal reben jadik reben comel2...

dan aku..tukang mengarah itu ini...ahahahaha.....
xdela...aku flexible..tolong dua2...


ruang keje adalah didepan tv...smbil menonton sambil melilit dan memintal dan menggam...


tadaaa!!...ni la ropa bentuk sudu dan garfu trsebut...


ade 200pairs sume skali nk cantikkan..another 500pairs....ikat reben jek...kl reben abes...ikat jekla pakai benang2 umi tuh...umi kan kaya benang...ehehehe....



dan ini....hehe...gambar aku prektis duduk di pelaminan org.....mcm bes jek kl dpt dok begini..konpem parang abah sedia terselit dicelah leher ku...ouhhh.....

okeh bebeh2 sekalian...
sudah tamat pengenalan kepada doorgift aku yg sgt bajet...
sesape yg nk mncari sudu dan jugak garfu..
bolehla anda merajinkan diri pergi ke kedai2 dua hengget...
mmg berbaloi2....
hohoho....

okeh bebeh..
chalo mere bete!!


2 comments:

  1. chaiyok, bebeh!

    eh. assalamualaikum.

    dawai, jangan lupa aku nak 'pinjam' paper lantern kau ye. hikhik :)

    ReplyDelete
  2. walaikumussalam....ye cik syira...buleh ajek.....

    ReplyDelete