Wednesday, October 12, 2011

another 4months to go..auuww....


Bismillahhirrahmanirrahim...

pejam..celik..pejam..celik..
huihhh...tgl lg 4bulan jek ke majlis kawen aku...
xsabar pon ade...cuak kebebeh pon ade...sume adelaaa.....
banyak gk bnde yg xsetel lg....

mmgla aku mcm beria2 sgt nk kawen..tapik hakikatnye kehidupan after kawen tu yg pnting kan...
aku xpiki pon nk g honeymoon.....
ble bc status B2B kt Blogger Brides Forever...memasing da sebok2 pasal honeymoon....
aku plak plan after kawen is...nk tunang aku upgrade cert beliau bia bleh nek pangkat.....
n aku pon insyaAllah akan sambung masterji...
kl g honeymoon pon mebi kt sg. lurus senggarang jek smbil mkn kerang goreng...ahahaha.....sengal2....
kl ade sesape yg nk sponsor honeymoon pon syiok jugak kannn....
so aku disini merelakan diri di seponser..lalalala~

tiap mlm b4 tido mesti aku da trbayang2 mcm mn la hidop aku pas kawen...komitmen pon da brtambah....layan suami...jg mkn minum beliau...kemas uma..pastu kl da preggy.....mcm mn kl aku kene sickness yg teruk teramat...uhukk.....hope incek tunang dptla bela n layan peel aku yg tah pape ni...hehe...

trlalu sgt piki kannnn....haiissyyyy...
dlu bleh la follow the flow,,,skang xleh sgt....
kene planning btol2....
dan yg bes...uma pon xbeli lg..
masih mnjadik teka teki kt mn nk beli uma...
dok merempat je kot...hoho...
akceli..incek tunang da ade umah sewa n beliau da sediakan sume kelengkapan dlm umah tuh....tapik!! jauh sesangat la plak...btol2 kt hujung dunia pasir gudang tuu...kl aku dok situ..mmg mnyanyila nk g keje kt dangabay neh....ouhh..i hate driving....
tapik..papepon...kene jugak kot dok sane dlu b4 cr umah..ouhh rumah..come tu mama!!!

akcelikan...aku xpilih lg sape yg nk jadik bridesmaid aku....hoho..
ade byk list tapik......hoh...ntahla....aku mcm xleh nk pilih.....susah2...dan xtentu lg org tuh nk jadik bridesmaid aku kannn....

kdg2 aku rase mcm masih budak2 lg la nk kawen2 nih..
wuwuwuwu...diri sendrik pon xterjaga sgt....nk jaga suami kunun..alahailaa....
siyesla....walopon umo da ramai..peel aku stil mcm budak blom cukop umo lg....nk wat cn..pengaruh rakan xsebaya...hehe.....
pas kawen da xbleh nk mantol2 lg....kene blaja give n take..n so far Alhamdulillah....aku da reduce kan sket peel mantol trpantol2 ni....eheh...incek tunang pon byk da bubah....

hope pas kawen ni kitorg lebeh byk tolerate.....dlu pas2 baru tunang...byk gak la gado2...asek beza pndapat jek..yela....kitorg ni baru sgt brkenalan....byk bnde xtau pasal diri masing2....sampaikan aku penah wat keputusan xnk kawen n nk putus tunang...biala jadik andartu....huhu...tapik dr gado tula yg mngeratkan hub kami......skang da kurang sgt2 gado...kl gado pon paling lama 5min..hehe...mcm besela...incek tunangla yg kene pujuk....

okla...otak da tepu....da 2mlm aku dok tenung baju nikah aku tuh nk letak manik cmne gaya lg...n Alhamdulillah mlm td barula otak brfungsi smula...hehe....

chalo mere bete!!!

1 comment:

  1. same kite babe bride februari ..yeay !!! jom exchange ... blog u i nk letak di side bar :)

    ReplyDelete