Monday, April 18, 2011

cerita laju2....yeahhh!!!!


huh!!! sudah begitu lama aku xmenulis dan merapu dlm blog ni...
adoiyaaiiii....akceli...mase asek xsempat jek....sejak dua tiga menjak ni...bz like HELL....arrgghhh!!! *mcmla tau suasana hell kan...cehh*

ok..meh cecite secara laju2....
pada 10 haribulan april 2011...merupakan besday my incek tunang...heeee.....maka kami pon membuat countdown la bersama2......
sgt seronok mnghabiskan masa brsama2........


lihat sajela muke tembam incek tunang tgh hepi mkn eskrim....hoho....
org gilos eskrim namanya......
nway...selamat mentuakan diri ye incek tunang.....

then....
pada 27th march 2011...
aku serta incek tunang dpt wat pre-wedding photography sec free...
heeeeee....sgt ske....
so ini adlh skit gmbar yg bleh di tgk...
kl nk tgk lebeh lanjut...sile la cekidaut ke www.nuansapictures.com....
thanx to incek mujib dan juga incek bob...
maapla kl muke aku ni susah nk senyum...besela...nerves dok depan kamera canggih...slame ni pakai kamera henpon jek.....
kehkeh....

ok...tamat...

sila lihat gmbar dibawah utk pre-wedding photography kami...yeeehaaa!!!!









errkkk...gmbar kat atas nih plak xde kaitan...cuma nk tunjuk muke aku time kecik2...comel x...heeeeeeee....

ok bye!!

2 comments:

  1. Pergh gigih.excited nak kahwin ni dah buat PWS awal2 hahaha.all the best babe.

    ReplyDelete
  2. hahaha...along..bnde ni free...mmber promote dlu...so aku ngn incek tunang mngambil kesempatan dlm kesempitan laaa...

    ReplyDelete