Friday, March 11, 2011

merapu dgn inai...lalalala~

ngahahahahaha.......
sebenarnye aktiviti kurang bermoral di waktu keje ini bermula apabila cik Minarti telah mnunjukkan sawan beliau kepada kami trhadap inai....
maka!
pada hari ini......beliau telah mmbawa inai trsebut dan mnyebarkan virus2 sawan inai kepada kami....
aku plak selaku pendecorator yg pasan kreatip pon dgn konfidennye telah menonyoh inai trsebut ke tgn2 mangsa....huahua!
err...tgn aku pon jadik mangsa gak...tapik...adehhlaaa...
alergik la plak.....da dr td rs panas jek mcm kene siram asid....ciss....
akceli bukan nk riak tapik hakikat....
sile lihat gmbar dibawah...
see....


mangsa 1
ini adalah cik Wawa dan tgn beliau yg telah diconteng oleh aku.....
ngehehe...walopon corak mcm cacing kerawit tapik...ade bentok gak kannnn.....
seb bek aku xlukis doremon ke...naruto ke kt tgn die...
malas jek nk tunjuk tere....




mangsa 2
ini la cik Minarti....disebabkan mereka ni gadis2 jek...maka tema contengan adalah bunge jek okayy......


mangsa 3

diri aku sendrik...kehkeh....
da mcm hape plak....
seb bek xlong lasting...jap g asek mmbasuh pinggan n mandi..ilangla ia...huhu..

okla tamat sudah citer inai....
brsedia nk balik n meredah jam coz arini ade Jom Heboh kt danga bay......
dan ianya adalah disebelah uma aku jek...
hoh......tp aku xde keinginan nk g lg...nk melayan hindustan jek ptg karang...
kuikui....

k chalo mere bete!!




No comments:

Post a Comment