Wednesday, January 26, 2011

aku da gila FONDANT...ngahahaha..


ho yeahhh!! ho yeahhhh!!!

errkkk....ehem.....besela....trlebeh mkn limau...smpai da mabok n terjerit ala2 leng loi yg lemah lembut berpakaian cheongsam seksi belah smpai peha smbil ditangan ade pgg sapu tgn putih.....
ok...entry kali ni bukan pasal mabuk limau....
aku da xheran kt limau2 sekalian...sbb ialah hidong aku da hilang deria bau...cisss......
msti korg cube kaitkan ant hidong ngn limau kan.....pndai2la cr sendrik...hehe

akceli...skang aku mngalami satu kegilaan trhadap sesuatu perbuatan dan pembuatan...hoh....
nk tau ape die.....

jeng! jeng! jeng!


hehe....menatang di atas ialah fondant...alaaaa......natang yg org slalu wat letak atas cupcake tuh....yg ade mcm2 bntuk............
hasil di atas ialah percubaan pertama aku cube wat bntuk bunga....
penat gaklaaa tgn menggentel2 fondant tuh...
tapik bau manis fondant tuh nk wat aku uweekkk gak...
xtahan u....


percubaan kedua.....tadaaaa.....
errr.....akceli...
aku nk cuba wat cm bentuk kat bawah ni....


tadaaa....
tapik hasilnye jadik kure2 yg retarded.....hadoii.....
jgn tnye ape aku letak utk mata kure2 retarded aku tuh...rahsia....
hahahahahaha...
teke sendrik.....


ni plak percubaan nk wat bunge tulip.....tapik jadik cm bunge ape tah.....
sadis....


ni plak ble da boring nk wat roses xjadik.....tros aku taram2 smpai jadik cenggini.....
ntah bunge ape tah nama.....


yg ni plak...errr...tahik....kehkeh.....
sbb tgn da lenguh men2 ngn fondant ni.....tu yg trcipta bentuk tahik trsebut....huhuh.....

mesti korg pelik....aku ni nak wat bisness ke ape....
akceli....aku asek trpiki2 susah sgt ke nak decorate fondant ni....
hrga sebijik kek fondant pon...mak aii....bleh tahan mahal....
skali tuh ble da gune incek google dan incek youtube.....
bnde ni perlukan kreativity jek....
so...kpd pengusaha kedai2 kek...sape2 nk amek sy keje sbi pendecorate fondant bleh la contact saye ye.....hehehe....walopon hasil masih lagi mcm haram...
tapik xpe....usaha!!!!!!
pasni leh jual kt kg jadik bisneswoman....hahaha...mcm kelakar plak rase....
ok cerita tamat...
chalo mere bete....



p/s: karangan kt atas ni ialah karangan yg aku wat mase kt matrix (2004)....dlm keadaan yg mngantuk.....mase tuh umo baru 19taun....kl nmpak silela bace ye.....mcm cilake jek english writing aku....hahahahaha....gelakkan diri sendrik...

3 comments:

  1. Ko mencarut apa dalam karangan tu dawai??? Ko take ngumpat aku kan!

    ReplyDelete
  2. ada mayak....tapik dlm karangan len...ngahahahaha...aku tulis yg ko ngn mak lampir ni sepupu..kehkehkeh...

    ReplyDelete