Thursday, December 23, 2010

panggilan saet...part 3...haipppp!!!

rasenye da lama aku tnjuk aksi2 tabah dan gagah berani aku di saet kan...well....slalunye aku amek gmbar utk report2 jek...utk beraksi begitu jarang skali..bukan ape...kang bangla2 kt saet sume trpikat kt aku....kl abg2 kacak engineer ke xpela gak...huh...complicated kan...hehe...

okla..aku upload sket gmbar aku utk arini...lokasi ialah disuatu tempat bernama Perling Interchange,Abutment B Chainage 5040 (agaknye la tu kot).......pepagi lagi aku da trcongok kt situ tgu budak2 lab dtg utk tgk Mackintosh Probe Test......naseb bek pagi td cuaca sgt2 bes...mendung2 sejuk gitu.....hehe..kl panas terik..konpem 5min je kot aku berdiri gagah disitu......


seperti bese...cik Asst akan mnjadik driver yg sentiasa setia disisi aku...hehe...bukan xnak drive...tapik nk wat cane...driving is not my thing.....lgpon i segan kene ngorat di saet sorg2...auwww....


tu die incek2 Lab yg tekun mmbuat test.....dan aku plak..monitor dr atas jek.....atas? atas mn??


ya itulah die aku dan Yana (dak praktikal) yg sedang skodeng incek2 itu dibawah.....
maaf gambar punggong trpakse digantikan dgn gmbar kartun trsebut....
so anda boleh bayangkan memek muka kami ketika skodeng adalah sama seperti gmbar kartun trsebut.....kehkeh...


rerasa da borink skodeng....tros aku berposing ala2 Heidi Klum....mabeles dan gojes kannn.....auww....
then....pas mengcekidaut kerja2 Lab...tros aku g wat sampling utk sand.....tapik gmbar Cik Asst berkolaborasi mengaut pasir masuk dlm guni boleh plak aku trdelete...haissyyy......
btol2 mcm abg dan adik da mereka dlm gmbar tuh.....

oklah bebeh.....
itu sahaja utk panggilan saet pada kali ini...
semoga anda terhibur....
Chalo mere bete....


No comments:

Post a Comment