Thursday, December 9, 2010

Luahan Hati seorang DAWAI...

akceli nk wat luahan.....walopon time korg bace korg rase xbape nk trluah...tapik hakikatnye tu la luahannye...huuu~

ntah knp skang aku rs mcm da xde kawan....xtaula...ant aku yg trase sendrik or ape.....tapik aku rase la....aku xdela plak mmbuat kawan2 aku hilang....mereka yg senyapkan diri sec tibe2.....wuuuu~
apakah salah beta.....

okla2...aku ngaku ade gak yg aku xbape nk peka trhadap perasaan kwn2....tapik!! aarrrggghhh!!! kl la badan ini boleh dibelah dua......kalaulaaa knnn.....

pastu lg...kekadang terasa if ade ape2 pojek..aku da dipinggirkan....huuuu~
haissyyy...knp aku sensitip ni...ouhhh...bukan sensitip tapik......tapik....mls la ckp......

~tarik napas smbil ketuk2 kepala~

huh....okla....aku rase kawan2 aku rileks je kot aku jek yg teremo lebeh.....besela...penyakit tiap bulan......baiklah.....aku COOL......
maka...kawan2...bile nak karok???? aku da gian...huuuuu~
tu jela point sebenar entry nih.....

sekian..
chalo mere bete!

3 comments:

  1. Sengal..lempang laju2 karang..hahaha..penyakit tiap2 bulan rupanya.dawai..aku pon sama je sbnrnya.Tapikan kalau kau perasan makin dewasa memang agak kurang rapat dgn kawan..entah..kenapa ye..

    ReplyDelete
  2. kehkeh.....biasala along.....borink trlampau....
    tu la...kekadang rase mcm kwn2 sume da sebok ngn komitmen masing2.....besela..usia mcm kite ni kan sume da start sebok kn.....
    tapik if ko nk tau...skang seawal 9.30pm aku da tido....hebat gle kan..ngehehe

    ReplyDelete
  3. hilang apenyer..ade jer kekawan..cuma jauh di mata jer..ceewahh..hihi...akceli aku pn terasa bnda yg sama...mmg cmni kot kn..huhu

    ReplyDelete