Wednesday, December 15, 2010

cuak kebebeh....

boleh x muke cuak aku digambarkan seperti gambar disebelah...huh...
errr maapla xdpt letak pics ni beso2...i malu...auwww....kang ade yg trgoda susahla i....kehkeh...
okeh...kecuakkan bermula apabila pada arini iaitu pd pukul 4.00pm...wawa sec tiba2 interkom dr bwh btau yg last date utk bayar saman less 50% ialah TODAY!!!!
OMG! OMG! OMG! aku yg sedang wat keje tros capai wallet dan kunci kete...tanpa menghiraukan Bos yg tgh trcengang2 pndang aku.....tros brlari pantas ke bawah menuju ke meja wawa.....
tapik aku xtros tarik tgn wawa utk g balai polis skudai tuh....aku bleh lg lalala~ smbil tgk resit pmbayaran saman yg site manager aku da setelkan.....n die kate die g bayar kt balai polis KULAI sbb skudai punye sesak mcm ade jcard day!....what the fish menn...jauh kebabeng!
tros aku xpuas ati aku wat panggilan 911 ke incek QS sec1 nk tnye die....incek QS pon dgn sepantas kilat brtanya pd kengkawan die...dan wawa sepantas kilat surf kt tenet mn tau ade maklumat pape ke.....dan aku??? errr.....kehulur kehilir jek sebab cuak sgt.....ye ah...rm300 maaaaaaa!!! bleh wat bli coolblog slama 3bulan (agak2 jek).......
dan lg satu....akibat aktiviti cuak kebebeh kt opis tgk2 jam da kul 4.25pm...ouhh menn....nk ke balai lagi redah jem....xmungkin smpai tepat sebelom gate balai polis ditarik......
setelah hampir abes kuku digigit...tibe2 incek QS call n btau tarikh dilanjutkan smpai 28feb....cehh!!! sempat 2x gaji lg.....cilakak sunggoh...penat aku jek kuakan peloh jantan akibat cuak ni....
dan manusia yg brtanggungjawab mnyebarkan rumours xbtol ni ialah Site Manager aku.........
dan yg paling aku xpuas ati ialah...time aku tgh cuak2 dan gelabah bewok tuh...bleh plak dia duk kt seat dia smbil wat muke ala2 comel mcm tiada ape2 berita cuak yg baru disebarkan......arrgghhhh!!! stress aku......sungguh lahanat terasa suasana itu...
then bile perasaan cuak kebebeh da ilang....barulah boleh kosentret utk keje....
byk hutang keje...aissyyy...tensi2!!
Dawai..please wake-up!!
err...tapik rasenye da pulun jugak utk setelkan keje..tapik...haihhlaaa......
abaikan...
okla...mlm kang Kak Limah da seru2 nama i....
jumpe di agenda seterusnya...
chalo mere bete!!

6 comments:

  1. ahahahhaa..k'wai senget.....eekekekekekekekke

    ReplyDelete
  2. dawai betul eh lanjut sampai februari?haha.aku pon ada saman nih tak chek lagi.

    ReplyDelete
  3. mamok....ciss...mok ni....skema btol...

    feed..hahahah...mn de senget dak kecit...

    along...itu mngikut ape yg org ramai katela....ikot sebetolnye..xpasti la plak..

    ReplyDelete
  4. ko ni gelabah sgt la husni, aku yg kje court ni xtanye. hadoi... xbayar 1sen pn boleh.

    ReplyDelete
  5. along....yupp...so cecepat ler bayar...tgh murah ni.

    syafix....alaa..xtringat plak ko keje kt mahkamah...asek igt ko sbg sorg photographer jek...hehe

    ReplyDelete