Sunday, October 3, 2010

i feel good...NOT!!!!!

yupp...i'm trying very much to create da greatest Dawai.....
but....always failed....why??
is it bcoz i'm trying too hard....
huh....too much of everything can make me sick....
dah2...ckp bahase ibunda plak...(akceli sbb da lame xwat essay in english...malu kl salah...ngehehe..*ketuk2 kepala*)

kembali serius.......
dunia aku...kekadang rase mcm xde pembaharuan.....jalan citer yg sama cume watak je yg kadangkala bubah mngikut masa dan tmpat....mmg baru 2 seasons.....tapik....knp mcm sama....
bencilah....

sentap dgn keadaan...sentap dgn diri sendrik...sentap dgn org lain.....smpaikan perasaan sentap tuh mcm da tarik hati aku kuar dr dada...mmg sakit.....tapik...tu sume brlaku pada dalaman.....pada luaran....aku ttp COOL...iyekah??? ye COOL la gak....

naseb baik awal2 aku da say goodbye kepada Wonderfool World.....maka....kurangla sket kecederaan parah trsebut......Syukur aku masih boleh brgelak sakan sambil makan aiskrim tatkala masok saet......mmg mabeles.....

uugghhhh...kepala penin...nmpaknye aku kene pegi cuci otak dlu...ade ke Clorox yg bagus utk kesihatan otak.....selain dr otak...memula aku piki aku perlukan GLUE....tapik....setelah brtafakur secara damai didalam 'bilik puaka'....aku rase...xpayahla cari GLUE...cukupla kot.....dgn kanji2 kt periuk lama tuh.....

naseb baik ISNIN kali ni xmnjadik seperti selalu......wlopon ditambah dgn seribu satu mcm perasaan.........walopon td pagi rase mcm nk mnangis meninggalkan 'bilik puaka' kesayangan.....dan...yg paling penting.......perot sgt lapar....sebab xmkn byk.....adehhhh...trun sekilo lg la mcm ni......

xpela....aku pasrah dgn keadaan....n aku redha dgn dunia yg kadang2 mmbuat hidup aku haru biru......skang aku kene mngamalkan 'dasar tertutup' utk semua prkara yg muncul......perisai lama pon kene ganti.....


ok...skang mase utk bertuuuukkkkaaaaarrrrrrr....kepada 'kongkang jadian' semula........ngahahahaha.......
itu jek cara utk merelakskan diri....
chalo mere bete!

p/s : saye nak coklat..aiskrim....yogurt....handbag...perfume...mekap set...errkkk......

No comments:

Post a Comment