Tuesday, September 21, 2010

GOODBYE to the WONDERFOOL WORLD....

it's hard to say GOODBYE...but i have to.....
kl aku ttp stay dlm dunia tuh...aku bole jadik org gile...dan ble aku da masok kt sepital permai tuh ade ke yg nk dtg mnjenguk aku...haiihhhlaaaa......
akceli....i'm still confius...50-50....but...deep in ma heart....aku rs aku tau ngn ape yg aku cuba wat.....ade kalanya rase mcm xpatot....tapik...sape sanggup...aku xnak jadik bodo....hati makin keras n hmpir pecah....
semalam....ade ke org ble trbunuh akibat sakit ati ekk??? hurmm...da ajal...
mmg da byk trmenung...but..otak sgt ligat! ye! smpai penin kepala n rambut byk gugur...sgt menyedihkan....botakle aku....hummm....
so far...byk yg aku da beranikan diri.....bole sebenarnye...but ngengada jek lebeh......'guardian angel'?? haha...karot marot!!!
wonderFOOL world....buat aku jadik FOOL..lupe daratan...terumbang ambing kat tgh laut tapik xsedar ikan jaws da mnganga kat tepi n ikan piranha da ready nk mmbaham...piranha?? ouhhhh...sgt tringin nk tgk muvee Piranha 3D!!! tapik sape nk teman....aisyyy.....lupekan..lupekan.....
~sigh~
ughh...Tuhan marah bile kite asek mngeluh.....jgn!!
bukan sngaja...kekadang cume nk melepaskan beban yg da xtrtanggung.....
beban hasil ciptaan sendrik di WonderFOOL world...padan muka dawai....
'da malas la nk bersoSIAL'...ucapan yg trhasil dr molot...xtaula dgn sedar atau tanpa sedar....tapik mmg penat.....rasa ingin kmbali pd suatu masa yg xberapa nk dahulukala.....boleyy sebenarnye...usia xkan mnghalang....who's care? rite....
da penatla berlari...tapik xtau lari pada sesuatu atau lari dr sesuatu......sgt fool kan...
berjuang??? hohoh....ye...suda....tapik xberapa nk berjuang laaa....malasla.....angkat bendera putih tros lg bagus.....err...mmg aku kot yg slalu angkat bndera putih.....n biarkan prjuangan tuh tros trkubur mati.......aku xkesah pon....NOT!
nk mncarik wonderFULL world yg baru ke?? ahahaha...hahaha...hahahaha........
no comment........................
mcm TAK je jawapannye......sbb aku bukanla pencarik...bukan juge penunggu......
aku hnyalah......ape ekk.....hnyala seorg gadis yg naive...kehkehkeh....naive la sgt....
aku cube brlagak COOL..tapik asek kantoi jek.....
susahla...susah nk smbunyi kan kekosongan tuh......
mesti ade yg akan igt aku tgh frust kan......hahaha....salah!!!.....
ni bukan frust...tapik satu anjakan paradigma utk diri sendrik agar lebeh tabah dgn dunia yg kejam......dan utk mndapatkan ketabahan pada tahap yg maxima....aku kene sacrifice!!
so i'm leaving....GOODBYE!!!

p/s: Blog akan ttp diupdate sebagai satu cara utk merapu marangkerapu kepunden......harap maklum....chalo mere bete!!!

No comments:

Post a Comment