Tuesday, August 3, 2010

Panggilan saet.....part 2...haippp!!!!

yaaa!!!! itu dia.....gadis saet yg semakin lama semakin 'tan' kulit beliau...sgt hebat!!!

dgn gaya seperti seorang 'supersaiya kamehamehaaa'.......
cerita pngembaraan di saet mnjadik semakin girang gemirang....

cik assisstant juge mnjadik semakin truja semnjak mndapat 'but ajaib'....walopon agak kelonggaran di kaki beliau....tapik!! berkat gigitan dasat beliau pada 'but ajaib' tersebut,.....ia tidak mnjadik seperti...'harapkan kasut..kasut mkn kaki'....ouhh yeahhh!!!

yeahhh...itu dia adegan mngenal pasti apekah hard material ini mmpunyai ke'hard'an yg trlampau...ouhhh...tidak mungkin kerana ia tidak trgolong dlm golongan 'igneous'..ia hanyala golongan 'sediment' yg kurang keras kepala....tapik! maafla kami trpakse jue meletopkan ia.....

disebabkan cik assistant mmpunyai sikap kaseh sayang trlampau pada bnde bukan2.....beliau telah menitiskan airmata sambil mnjilat2 batu trsebut....
ouhhh.....penat aku nk mnerangkan bahawa batuan trsebut harus dinyahkan sebelum ia mnjadik nyah..huh!!!!!

akhirnya pnjelasan aku brjaya mmbuat cik assistant trsedar dr lamunan dan trus brhenti dr prbuatan mnjilat batu trsebut.....
kerana aku jua adalah seorang manusia yg penuh dgn kasih sayang......maka...hub kami semakin tgi tahap kecintaannye setarap dgn Mee Cintan!!

yaaa!!! itu dia sang batuan yg perlu dilupuskan....bersedialah!!!!

errrkkk...muke busuk ini telah disnap oleh cik assistant kerana beliau telah mnjadikkan aku idola beliau....ape bleh wat....aku pasrah! ugghhh!!!

smbil mnunggu batuan dinyahkan......sempat jue aku mnjengut dan mengcekidaut sekumpulan sang 'crusher run'......hurmmm...kaler yg mnarik...tapik! bak kate bos....jgn bias dgn kaler!!

akibat proses meletop trlalu lame.....cik assisstant telah trkulai sebntar didalam pajero turbo.....huh....sungguh trok teknik mnahan ngntok beliau....

aku yg kebosanan...tros mengusha seorang worker berambut perang ini...huh...sungguh dasat rambot beliau.......tiba2!!!

mata aku tros berubah jadik same kaler ngn rambot beliau...aarrgghhh!!!
cehh...acah mak enon....tu kaler lense canggih aku maaaa....

cik assistant??? masih tidor...haisyyyy!!!

tibe2!!
batuan keras kepala sudah diletupkan...
ek eleh mcm kentut gajah jek kali neh....xbes! xbes!
tapik!!
walopon xbes...report ttp kene buat...aarrrggghhhhhh!!!!!!!!!!

baiklah! chalo mere bete!!

No comments:

Post a Comment