Sunday, August 15, 2010

diary RAMADHAN dawai..

ouhhh...mcm da lama plak xupdate blog...
dlm otak mcm2 idea kua..tapik ble tgn stat pgg keyboard...tros blank....haisshhhh....

okeh...cerita laju2...

10 August 2010:
first RAMADHAN.....aku mngambil langkah drastik blik kg.....heeee.....
walopon ummi da pesan mcm ni..
'ko xpayah blik la dik..ummi malas nk masakla...nk mkn ikan kering n nasik jek ngn abah ko'.....
tapik! aku ttp brdegil....
10Aug10..petang pas keje aku tros brdesup nak balik......
g tukat Mr.S kepada Mr.P...n g amek mr.Pilot aku plak kt Sri Bahagia.....
aku nk drive balik kg??
err rasenye......da lama xdrive laa.....huhuh....


thanx to Mr.P kacak!

13 August 2010:
okeh....then.....mlm jumaat pon aku balik kg gak...
ngehehe...sakan balik kg noo.....ape bleh wat.....
tapik...mlm jumaat tuh lewat giler aku blik...kul 2am!!
trtido2 tgu incek Pilot abes BBQ....ciss.....
pastuh smpai uma kul 4am.......masok jek uma tros aku kaco sume adik2 aku yg tgh tido...n melakukan teknik rampasan tanpa belas ihsan kepada adik yg sedang bermain tenet...muaghahahaha!!!!
tapik! xtolong pon ummi masak kt dapor....keji sunggoh....huuuu...~

pas sume ahli bersahur da amek tpt...
tros aku mkn laju2.....dgn harapan....dpt tido....
tapik hampa....xbleh tido....tapik kene baca Al-Quran smpai subuh..........
sungguh xsenonoh perangai dawai kan....mngaji pon malas....huh....

selesai sume...tros aku melakukan aksi trjunan ke atas tilam empuk di bilik pink...
rase mcm baru 5menet tido...da kene gegar ngn brmacam2 manusia...haisyyy!!!
kaco btollah....


kan da trpakse anto adek aku g kedai...ngn muke xmandi..pakai suar tido...sarung tudung ummi....sarong cardigan....jalan....

blik uma....tros mandi mnda...terpandang kuku da panjang..maka..jeng jeng jeng...


kali ni adik no.4 jadik mangsa....hehe...
kuku kaki n tgn setel!


pastuh mnjenguk tanaman abah...
aku pelik kenapakah cili abah aku ni berkedut2...pelik2..
baja cap ape la agaknye beliau gune....hurmmm...


kejadian ketika nak solat zohor...kak nana di ganggu oleh hantu kepala dungga.....abag nas kat blakang hangin jek tgu bini die...ngahahaha...


dan tetibe...bile turn gadis cantik ni plak nk solat...beliau juga diganggu oleh hantu tangan!!!
wow!! sgt mngerikan!!!!


akhirnye hantu2 tuh insap gak...n gi solat selepas sore Whitney Houston berkumandang kat cuping telinge masing2...
padan muke!!


mr.P kacak lagik!!!
heee....


pas selesai solat...tetibe....hantu2 neh nek sawan....ade yg nak bergayut la..


menunggang kuda...haissyyy....


petangnye plak...ummi n jenab memulakan aktiviti mmborong.....


lihatlah muke kepuasan mereka apabila berjaya melarikan wallet aku dan pulangkan apabila hnya tinggal not bernilai singgit didalam...sungguh hampeh...


ni plak muke terkilan...uugghhhhh!!!

okla....diary RAMADHAN stop disini...
nntik kl ade citer baru akan gua update...
ouhh yeahh...
chalo mere bete...

No comments:

Post a Comment