Tuesday, July 20, 2010

hati tidak sedap...part 2...

Baiklah...
kesinambungan dari entry sebelum ini.........
berbicara ttg hati yg tidak sedap...gundah gulana.....was2.......
ouhhhhh.........
tibe2 terase seperti ade trbuat dosa.......errr.....rasenye tiap hari gua de buat dosa...huh....mmg syaitonnirrajim sunggoh....manusia tidak pernah sempurna.....

cisss.......
td mcm perkara nak ditype...tapik! kenapakah sec mendadak tiada langsung idea yg kelua.....

~setelah beberapa minit~

ok fine.....brjaya juga hikmat 'tarikan rambut ala2 manusia mental'.......heheh.....
baiklah lg skali....
mari kite singkap asal usul bagaimana wujudnye perasaan xsedap ini....
ia wujud tanpa mmberi salam......gua agak trkilan dgn kewujudan trsebut....
sbb....sbb.....gua xske perasaan xsedap itu....

criusly...gua xtau ape yg gua risaukan.....
mcm manusia psycho la plak...
haippp...gua masih waras okayy.....so jgn ragu2 nak ngorat gua....heheh.....lari topik plak....

disebabkan hati gua mcm ni lah...
abes telinge2 opismate gua mnjadik mangse dgn laungan suara merdu gua...
mujur gegendang mereka tidak cedera parah.....
gua maseh bleh kontrol lagi keayuan gua...jgn risau.....
ayu ke gua...adela sket...heheh....

huh!! gua rase aura ikan kerapu mula menguasai minda...
dari gua terus mmbiarkan ikan kerapu trsebut mngganas...bek gua tido...
gua xnak manusia lain trkorban dgn entry gua....
maapkan gua...

chalo mere bete!!

No comments:

Post a Comment