Monday, July 19, 2010

Hati tidak sedap....Part 1



merujuk kpd gambar diatas....
adalah dimaklumkan bahawa sejak ari sabtu lepas...gua merasakan ati gua asek xsedap jek...
kenapakah??
rase seperti diri ini adalah seorang banduan yg melarikan diri secara senyap2 melalui teknik 'korekan tanah disebelah dinding penjara'.......
ugghhhh!!!
gua sunggoh xmengerti dgn perasaan itu....sehinggakan tidor gua mnjadik tidak lena....
penat gua menganalisis perasaan itu.....dan keadaan ini memaksa gua mnjadik seorang ahli pemikir yg brjaya!!
kening gua hampir bercantum tatkala perasaan ini mula mngganas......

haihhh.....penin gua...
nak kate gua dah mnjadik penjenayah beg merah jambu....
xdela plak...gua xpenah berniat nak mnculik jejaka2 kacak.....
gua cume terniat menculik pandangan mereka jek...adakah itu juga dilabel sebagai penjenayah....?????

aargghhhh!!!!!
bencilah gua mcm neh....
dhla...nak balek jadik mcgyver plak....
nak btolkan paip yg telah jahanam...
chalo mere bete!!!

2 comments: