Wednesday, July 14, 2010

Despicable ME!!


okayy...
sebelom kite ber'ouhh yeahhh2x!!' ala2 gaya incek Vector (watak dlm Despicable me)...
aku tetap nk cite ape yg trjadik pada hari sabtu,ahad,isnin dan selasa...sbb skang adalah hari rabu n da lama aku xupdate blog..heheh....
ok citer adela sekilas lalu....


pada hari sabtu...selepas balik keje aku tros koma...secara aman dan damai akibat hujan yg trun dgn sgt bes....dan malamnye.....heheh...aku menyumbangkan sore pada negara bersama the clickers dan ditambah ahli dgn gadis2 melayu...lokasi...op kos la DIVA.....

akibat balik dan tido lewat....maka hasilnye...


inilah muke tatkala kak nana dan abg nas dtg mnjempot aku pada hari ahad utk kununnye tgk wayang kt JJ tebrau......
tapik..kuciwa kerna kami terlambat.....last2 makan KFC jek...huh..


oppsss.....huh...ini adalah satu situasi dimana kami disajikan dgn pemandangan yg kurang enak.....cop! bukan aku yg snap gmbar ni ye....haisyyy....


pada hari Isnin....mata aku di opis adalah begini...akibat tgk bola....akceli tgk first half game jek...pastuh bola yg tgk aku...huhuh......kengantokkan trlampau maa...

hari selasa...kak nana msg aku ajak tgk wayang...
maka aku pon dgn brsemangatnye tros membook tiket 'Despicable Me' yg 3D punye....ouhhh yeahhh!!!


ske tgk mr. Gru yg sebenarnye comel......


dan trsangat ske tgk minions yg comel2 neh....ouhhhhh...rase mcm nk tgk lagik jek......sgt menakjubkan tahap kecomelan dan kesengalan minions2 kunin ini....
teringat bile ia sebot 'unicorn toy' as 'totoy'....hahahahahah

ahli skodeng 3D adalah aku n kak nana yg sengal neh...
rase mcm bawak budak 4taun...trjerit2 tgk citer ni nak2 time anjing mr.Gru mcm nak lari ke kitorg......tapik mmg bes woooo....


n juge disertai oleh ain n sunderi...kesian mereka kelewatan akibat kesalahan paham lokasi.....xpe...ade lg citer 'Toy Story'....lalala~

dan malam ini aku akan melihat citer 'Predator' plak.....ngehehehe...
setiap hari wayang....mmg syok...
chalo mere bete....

No comments:

Post a Comment