Tuesday, July 27, 2010

beskut merry pon xlemau mcm dawai...haiiiyaaa....

huhh...punyela pnjang tajuk entry...da mcm karangan SPM.....patotla rezak BM aku mabeles...kehkeh....(masok bakol dok diam2)...
Lihat mata disebelah.....sgt layu dan kuyu...trpksa ditolak oleh jari agar ia trbuka sedikit......
ya!! itulah mata aku tatkala smpai di opis......hisshhh......
bukan sngaja aku nk tayang mata begitu...tapik ia trjadik sec xsengaja.....eyebag mula menguasai mata nmpaknye....dah xcunla mata i....huuuuu~

okla...mesti kamu2 semua mnganggap aku hanyalah menganga di depan pc smbel bermukabuku sahaja sehingga timbulnye suasana mata begini....hakikatnye....tidak!
bukan mahu mngatakan aku LLB...tapik aku mmg RRB....aarrrgghhhhh!!!! demm....
xtrsedar sudah hari rabu......dan mmpi2 aku jua dihantui oleh kerja2 pending.........
namun...walo apepon...aku maseh lg aktif mnyumbangkan suara merdu bak buluh perindu ini kepada opismate sekalian...maafkan daku.....

tidur yg xlena mmbuatkan bdn mnjadik lemau selemau lemaunya........*cuba bayangkan beskut merry yg dicicah kedalam milo panas*........sgt mengerikan okayyy......~yawn~
tapik...walopon lately kelemauan itu trselah dgn jayanya...tetapi aktiviti melepak serta berjimba ttp tidak bleh dilupakan......sgt tidak senonoh ini peel.....ape bleh wat...ini sahajalah cara utk aku mncarik kebahagiaan dlm kegelapan.....cume aku xtau adakah cara ini berbaloi utk aku pd masa hadapan.....ahhhh....persetankan semua itu....aku tau ape aku wat dan aku tau batas.....(*ummi...terima kaseh kerana mmpercayai anakmu yg keras hati ini)

suntikan semangat?? yee...tolong berikan sy suntikan semangat...
mari berkarok ini malam....ouhhh yeahhhhh!!!!
chalo mere bete!

No comments:

Post a Comment