Wednesday, June 30, 2010

pabila aura ikan kerapu meningkat...

da lama gler gua xmkn ikan kerapu...besela....duit cukup nk bli ikan kembong saiz xs jek.....
kdg2 gua xpaham dgn dawai.....setiap mase dawai gembira dgn hidup beliau tapik kekadang dawai jadik cm manusia tanpa hati....adehhh....bleh ke bg ati ayam kat beliau....semoga beliau sentiasa dirahmati ALLAH....

alamak....si wawa ckp sal nk g Sabah plak...mmg da lama gua nk g sana...cume mase n duit jek asek xde....kl honeymoon kt sn pon mcm chare gak kan....hahahahaha....honeymoon laa sgt...bulan blum ade lebah hinggap la...cane nak ade madu.....
aissyyy....lagu Nadia - salam utk kekasih plak brkumandang...
'walau kehadiranku..hanyalah sementara...bukan salahmu sayang...kira kau jatuh cinta..'
ouhhh...tacing giler plak...mcm ade kene mngena plak ngn kehidupan gua...tapik gua xpndai jadik chipsmore......gua ske ble kehadiran gua mmberi impak besar dlm kehidupan setiap manusia...barulah kehidupan mereka akan sentiasa diselubungi misteri...huwaaa....

gua tau gua penat...tp gua xske nk piki penat gua...nnti gua jadik emosional...bile gua emosional..maka akan tamatlah riwayat kesan degil...abesla dunia...otromen pon xdptla nk men fire2........kesian kt otromen trsebut..letak jawatanlah...

wiken ni g kwenduri kawen lg...tp ngn mr.P...weee sonok...
tibe2...
'kak wai ni asek keje g kenduri kawen org jek..ble tah die nak kawen?'
sore wawa memecah gegendang....aissyyy...kang gua g kenduri org tp gua yg dok brsanding kt atas pelamin tuh...xke pelik...buatnye pengantin sebenar brsilat depan gua.....mati katak woo......sengal jugak...

gua criusly peninla.....penin skit2 jela.....
ade muke2 yg gua xnak tgk dah....tapik...dlu ustazah kate xbek benci2 manusia.....gua pon xpenah bnci manusia.......tapik lg.....ugghhh...xpela...pasni gua pura2 bute la ble nmpak muke trsebut...maapkanlah mata gua ye......gua pon xnak masok neraka.....tapik da nm pon manusia...mn penah lari dr kesilapan....

eh...da julai laa....alamak...tetibe bulu2 roma gua meremang plak....mcmlah julai tuh seekor hantu...cehh.....poyo jugak gua ni...tapi cepatnye ms brlalu....gua xkaye lg neh...jgnlah mase jalan cepat sgt.....takot xtrkejar gua dowh.....patotla org kate mase itu emas......tapik knp ble gua tgk emas gua xtrbayang mase itu...haiihhh...mesti cikgu BM gua bunuh diri kl gua tnye die soklan mcm tuh......maap cikgu!

owhh...lmbatnye nak kul 6.30pm...nak tgk Winda...kesian die.....kl gua jadik Winda...dah lame gua tepok2 dahi Dimas tuh....tapik disbbkan Dimas kachak...maka gua trpakse belai2 jela dahi beliau......hoh......mesti Dimas ske kan...ngahahahah!!!....gatal la gua neh....haipp!! ingt ummi abah kt kg!

'ape ko mngarot ni lahanat!'....
kate gua pada diri sendrik...ntah ekk...gua pon xtau ape yg gua type ni..kua dgn sendriknye dr naluri yg kudus ini.....dhla....kebosanan melanda plak...mase utk pesbuk yg semakin bosan plak......

ok...chalo mere bete~!



No comments:

Post a Comment