Monday, June 21, 2010

i like WIKEN..Part 2...ohh yeahh!!!

ouhh yeaahhh....wiken dtg lg....
kali ini kemunculan wiken mmberikan anda beberapa episod GBS....a.k.a Geng Budak Sengal....hahaha!!!

oklaa....19 June 2010....
merupakan detik2 manis buat Puan Farhana Mahadi...kerana pada hari trsebut merupakan majlis persandingan beliau yg gilang gemilang......yeahh...cayalah nana......!!



semoga beliau berbahagia disamping suami trchenta...


ini antara GBS yg mnjemput aku kat uma....ayu n ecah yg aku knal sejak zaman hingusan....(aku rase every week ade muke ecah kt blog aku..cehh)


sempat gak kaco pngantin mkn2...serta kaco pengapit pompuan yg kunun malu2 ayam...sudahla kao...


dan...menghuru harakan pelamin....


sebelum adegan amek gmbar....melepak jap kt balai tgu turn.....


sambil melayan 3org AJK GBS yg gonjol nih......haisyy...be matured okayy....igt umo da ramai...


errr...trlepas plak posing ala2 jantan...haisyy...


balik dr kenduri...tros melepak kt kedai kerang goreng sg. lurus.....ape lg...GOSSIPING laaa...

ble dah trsedar yg kami maseh mmpunyai uma...baru la kitorg blah dr kedai trsebut....


then...mlm tuh gak...aku...epot...n ceweng g tgk midnite citer 'Karate Kid'...not bad la citer tuh......balik dr midnite kul 4am...huwarrgghhhh...!!!!
seb bek abah cool jek....hihih.....

esoknye....disebabkan tdo lewat...maka aku mnjadik sgt liat nak bgn pagi...haisyy...
beberapa kali gak sore Whitney Houston ummi berkumandang mnggegarkan blik pink aku....
igtkan ummi nak ape...rupenye kene bawak beliau n adik2 g kedai soping2 sket.....


sempat gak g mmborong durian.....heheh.....i like..


ini die muke gadis xmandi pagi dan melantak durian di tepi jalan.....cool kan..ngahahaha.....
xsempat nak mandi manda da kene tarik soh drive...seb bek still cun...hoh..


dan kucing2 aku...si Kembang dan si Kiko...berebut nak mkn durian gak......
inilah kucing zaman skang...suh mkn nasik xnak....haisyy...

siap mkn2....trus ready anta adik2 aku blik asrama....
dan skang aku sgt exhausted.....penat giler every week blik kg.....ugghhh!!!
xpe..yg pnting aku hepi..lalala~

chalo mere bete!

No comments:

Post a Comment