Wednesday, May 12, 2010

tido....

lately waktu tido aku ialah pukul 10pm....kadang2 9.30pm....
kadang2 kul 8pm da lalok mcm mat ganja.....
pastu...gaya tido aku plak da xtentu arah......
mlm td aku tido meniarap tnpa bantal...tanpa selimut n tnpa grfield....
bgn pagi leher sakit mcm haram..
padan muka dgn diri sendrik......
tapik yg pasti waktu bgn tido adalah sama iaitu 6.30am.....
perlakuan trbaru bila bgn tido ialah...aku akan melakukan senaman ringkas....
tapik pagi td aku bleh wat senaman lompat bintang.....dlm keadaan rambut menggerbang mcm kuntilahanat......rase seksi gile...hohoh....padahal...
seb bek bukan uma papan...kl x mesti org tingkat bawah baling lesung batu dr tingkap....
tapik....bile aku tido awal ni...ade satu prkara kurang pelik da brlaku....
aku asek ade mmpi jek.....dhla bgn2 dr mmpi rase cm penat gle....
penah...smpai 2hari aku mmpi aku kawen....kawen ngn sape pon xtau...tetibe da dok atas pelamin.......tapik adegan tu jela..adegan pas dok atas pelamin xdisiarkan....bahaye....
pastu....kekadang aku mmpi mcm aku tgh brlakon dlm drama identiti...xpon cerekarama.....
tapik ble bgn....haram kejadah xigt......
tapikkan lg..aku mcm xcaye aku skang tido awal...mcm bukan dawai yg slalu tido kul 1-2am...huh...
kehidupan malam da berkurangan....
xpe...bagus gak...mate aku pon da xmcm panda lg.....
okla....mlm ni kite tgk aku akan tido pukul bape...
dan aku yakin...mesti awal gak.....n sure esok pagi senaman jenis len plak aku wat...berlari setempat ke...
huh...mcm cool je kan~
chalo mere bete!

2 comments:

  1. Beb,aku pon sama je.lepas maghrib dah mamai giler macam stone je kan.pastu asyik terjaga awal..kenapakah?adakah itu petanda untuk solat tahajud?

    ReplyDelete
  2. hahah...tu lah pasal..tapik kite jek yg xsedar2...yg masih jahil....tiap hari niat nak bace al-Quran malam2 msti ade...tp xpenah trbuatnye....

    ReplyDelete