Thursday, May 13, 2010

Adamaya.....Adawiya....uppsss....



Lately...aku rajin plak tgk citer ni...
memula malas nk layan...sbb aku rase citer ni mcm ngarot2 jek...tapik lama2 jadik khusyuk plak....sbb jalan citer die bolehla...n sbb ade budak comel iaitu anak pada adam n maya ni......kl la anak aku mcm tuh...huh.....abesla die.....ngahaha......sape soh comel sgt..
okla...brbalik pada citer Adamaya ni........
tiap kali aku tgk...mesti mulut aku ni xabes2 nak marah si Maya ni.....
ughhhh....she's so lucky got hubby like Adam maaa....dahla kacak bergaya.....memahami...xpandai nak marah2....ske kt budak2......ouhhh.....idamanku.....
Macam mn ek Adam bleh tahan dgn manusia yg masih lg dibayangi oleh kekasih lama.....
'he was my 1st love...'
damn...reason rejected 100%!!
sorila...aku xprcaya cinta2 pndang prtama ni...mn ade...ngarot jela......
jap lg nmpak yg len....pandang kedua..ketiga.....kesejuta....manusia beb...mn penah puas....
kl da nm pon EX.....anggap jela EX tu sebagai satu kenangan terindah atau terburuk dlm hidup ko tuh.....yg g nak contact smule wat ape...pastu nak beremosi smula ngn kenangan lame....
chettt.....mmbuang karan jek......
let bygone be bygone......
pastu yg wat aku hangin gile.....bleh plak si Maya ni kua brdating hari2 ngn Dani mangkok tuh....aisyy xsedarkah beliau masih lagi isteri Adam yg sah.......
huh.....ye...aku mmg emosi tgk citer2 mcm ni....sbb bg aku...bnda2 mcm ni sume bleh dielakkan...
sbb aku sendrik penah elakkan dr mengingati kenangan lame.....dan ia brjaya...dan skang aku xigt satu pon pasal EX2 kejadah ni......what for...
wat penat otak jek.....bukan dpt duet pon......

akceli...bnda2 ni brgantung pada diri sendrik....kl da diri sendrik yg asek sebok2 nak teringat2la...nmpak muke sum1 tuh mcm ex sket...mule la kenangan lame timbul semula....mulala rase sayang balek...rindu balek.....ntahpape lg la...pastu trlupe pada sesuatu yg patotnye die hargai.....
jgn smpai...
'yg dikejar xdapat..yg dikendong berciciran'
aku tau Adam terseksa bile depan mata die Maya bleh pgg tgn Dani.....
perghhh...time tuh la kan......rase mcm nak pegi tikam2 si Dani.........ouhh....
da mcm citer hindustan plak....
kl ikotkan logik akal....Dani mangkok tu da besar pnjang..bleh piki yg Maya milik org len...juz let her go jela.....ape lg nak kejar2.....kl dorg ni kawan2 aku mmg da lame da kene tazkirah ngn aku.....seb bek ia hnyala citer jek....

huh..malasla nak tulis pnjang2 pasal citer ni...kang aku kene high blood pressure plakk...
terlampau emosi..ngahahah!
xbleh blah...
tapik citer ni sesuai dijadikan tauladan utk mengingati da mnhargai org yg sayangkan kite......
walopon aku bab sayang menyayang ni failed sket....tapik at least xpenah la nak memperduakan atau mmpertigakan org.......
sume tuh...bullshit la.....
so....igtlah org yg trsayang....
ok chalo mere bete!!


5 comments:

  1. aku pn tak penah miss tgk citer ni..mmg emosi arr bile tgk citer ni..rs geram sgt kat dani tuh..padan muka dia..haha..mmg menjadik dorg berlakon kn...hmm..bestnyer klu dapat laki mcm adam tuh..berangan jap..haha

    ReplyDelete
  2. cerita ni tak best
    ending yang sama macam rata-rata cerita drama Melayu

    aku ada 2 ending yang akan jadikan drama ni lagi bagus, menarik dan mantap.

    1) Adam dan Maya bercerai, Maya kahwin dengan Dani
    2) Maya mati, Adam kahwin dengan Lisa

    ngahahaha ~~

    ReplyDelete
  3. cik puteri.....tu lah pasal...laki mcm adam ade sorg jek kot dlm sejuta.....hahah....mmg xlwh nak salahkan org yg masih sayang kt ex die...tapik nak sayang pon kene tgk tpt la...ni bini org pon nak kebas...apela....

    aizud....ade lg ending..

    3) Maya eksiden n hilang ingatan, Dani jadik giler, Adam bahagie dgn lisa n amani...
    4) Maya n Dani mati eksiden, Lisa jumpe org len, Adam jumpe aku n kawen ngn aku...hahahaha!!!

    ReplyDelete
  4. tak bolehlah begitu
    hati dan perasaan Naga camner? haha

    ReplyDelete
  5. aisyyyy...naga xtrmasok dlm senarai pelakon laaa...

    ReplyDelete