Monday, April 26, 2010

wiken yg penuh dgn manusia

Salam..
wiken lepas....iaitu semalam dan kelmarin...
aku mngalami sawan manusia....dimana sawan melihat ramai manusia dtg mengerumuni danga bay sempena JOM HEBOH...
mule2 aku nak wat JOM TIDOR jek kt uma...tapik last2 aku terjebak gak....almaklumlah sebelah uma jek..

hari sabtu....aku keje lg smpai pukul 1pm....
abes keje....firasat aku benar mngatakan jalan di Danga dah jem...
damn...naseb bek xterok lagik...
smpai uma...mandi manda...tros carik port baek punye atas sofa...sambil diselubungi comforter yg wangi...serta disertai TV yg terbukak dan novel di tangan...aku da ready utk bersantai smbil2 carik mood tido....
skali tuh...lagu 'paramore' plak berkumandang kat henpon....
ouhh.....geng sengal dr BP ade di senai and OTW ke danga.....
chare gak coz aku tgh bosan....so aku mngalu2kan kedatangan mereka.....


ni la rupe manusia2 yg da smpai ke danga tersebut..


dan trtinggal plak lg sorg...dak kecik yg merangkap peng'kecah' majlis..
err...maapla...gmbar korg neh aku curik jek kat fesbuk..huhu...
dan mereka pon lepak uma aku smpaila mgrib....tetibe...kak Azah telah menggoda kami sekalian utk mnjebakkan diri ke JOM HEBOH....
adela dlm 2 jam jek merayap smbil teman dorg borong beg2 cekedis kat sane tuh.....dpt gak pow ribena n cikedis sket dr leman....hahahaha...mekaceh my preng...

dan mlm itu..aku tido awal sbb nak mndapatkan tido yg berkualiti....hahah!!
esok pg2nye...aku bgn awal n wat bekfas utk osmet...rajenkan....well..
da knyang2...terase bes plak mandi tghari...tetibe geng gonjol dr PG plak roger kate nk dtg dangabay...
disebabkan aku merindui mereka...maka aku korbankan tido tghari aku dan menapak ke danga........jumpe kejap.....borak2..mkn otak2 di tengah kepanasan...then aku pon balek smule kerumah utk mncarik aircond...
panas dunia mmg panas.....ouhh...

baru bersantai kejap...mmber skola lama plak roger nak jumpe.....
wahhh...aku rase mcm aku plak yg jadik artis...tapik aku xsempat jumpe pon coz Nager n Afzan da tercongok kat bawah uma nak kua merapu...dan melarikan diri dr keramaian manusia.....sorry Eton..nnti kite dating d BP ye!

maka.....agenda merapu di JJ Tebrau bermula la dgn dua bodyguard aku ni....Nager dan Afzan....tgk wayang....mmbuat onar di kedai2....dan....melpak mcm mat2 lepak....



ini die muke puas dpt melarikan diri dr danga...tapik!!
time balek salah timing plak coz ngam2 smpai danga...manusia2 sekalian baru pas tgk konsert....so jalan jem mcm HELL!


maka kami pon melepak lg di marina danga tgu jem reda....
ni la die muke manusia bosan kene anta aku balek..hahah...sori nager...afzan gak yg nmpak terang..ape bleh wat....nothing can change ur color..huhuh...

setelah rase melepak itu mcm xde mase depan dan jem pon da reda..
kami pon beredar ke pangkal jalan....
dan pagi ni...
aku ngntok mcm haram sbb mlm td tido kul 2am...
sengal....sendrik carik pasal.....

okla...thanx to all my preng coz sudi mengisi wiken ku......
i love u all lah!!

chalo mere bete!!

No comments:

Post a Comment