Sunday, April 11, 2010

....S.H.I.T.....

* perhatian..ayat dibawah ialah ayat berbentuk kesusasteraan melayu serta dicampur sedikit dgn bahasa sanskrit dari abad ke-13...sekiranya xpaham...bolehla rujuk kamus..sekian...



ouhh...maafkan aku sebab tajuk entry agak mencarut....
xpe...xpayah sebut..eja jek..mungkin dgn mengeja ia akan kedengaran kurang mencarut walaupon ia mmg ayat mencarut...ok whatever...
aku tgh sesak napas sebenarnye..sbb aku tros stop dari larian yg sgt laju.....
i need oxygen plzz....
salah aku jugak......trlampau ghairah berlari smpaikan terlupa nak singgah mn2 check point yg patot......trlupa nak menegur org2 kat tepi jalan.....trlupa nak amek energy....ughh...semua trlupa mcm seorang pesakit Alzheimer saje...
last2 aku sendrik yg tersungkur...damn...
akibat tersungkur itu..aku mngalami kecederaan yg agak serius.....
boleh refer kepada hospital pakar dan dimasukkan dlm ICU....
tapik!..
aku yakin dgn kekuatan aku.......maka....aku cure sendri luka aku itu....
tanpa bantuan ubat2an mahal...doktor2 pakar....nurse2 comel...
sumenye...alone....by myself....
walopon ia akan memakan masa agak lame...tapik masa itu boleh digunakan utk brpikir ttg pro n con 'berlari laju' ni.....
ouhh...mybe aku salah strategi semasa berlari.........shit~
xpe...serve me right sbb kelalaian dan kesengalan sendri......
....sengal sebab sebok mngejar sesuatu yg xpasti.....hurmm...manusia xpernah sempurna..even dlm berfikir pon mereka xsempurna.....(ayat pnyedap rase)....
xpela..jadikan ia sebagai pengajaran...
kene warm-up dlu before lari okayy!..igt tuh!..
and kene ikot lane yg btol...kl salah lane konpem kene terajang masok lane sendrik....
skang..aku da berjalan semula seperti sedia kala....
xperlu nak berlari ataupon wat gaya sperti sedang berjogging.....
walaopon kecederaan aku xpulih lg sepenuhnye.....tapik xpe...
aku akan jalan dgn slow2.....
sesapa nak jalan sama2 dgn aku sgt dialu2kan....
smbil berjalan kite boleh mkn aiskrim cornetto......men kejar2 butterfly......men tangkap katak...
mcm2 aktiviti yg bleh dilakukan bersama....
tapi..if xde sorg pon nak teman aku..aku xkesah.....
sbb aku sedang mmbiasakan diri mnjadik lone ranger......
yeahh...mmg slame ni tnpa peneman aku rase mcm psycho...tapik...ape2pon....dunia sentiasa mmberi pelbagai perubahan kepada kehidupan kite...
and aku sedang menerima fasa2 perubahan itu....
doakanla aku ye kawan2.....
oklah.....no idea..
chalo mere bete....



muka kecundang sementara...tapik xpe..ini DAWAI la....

2 comments:

  1. wai..wat;s wrong wif u nih??..xpe2..klu xde org nk teman..aku leh teman ko..leh ajak cadu skali..ok x?

    ReplyDelete