Friday, April 16, 2010

...off u go....

harini....aku kesiangan....
bgn lambat sebab mlm td tido kul 4am....huh!
akceli...'kesiangan' tuh mmg disengajakan......hahah...saje nak bgn lmbat demi mndapat tido yg sempurna..walopon xbape nak sempurna...
and aku tido lmbat coz mlm td aku telah mnyumbang suare pada negara dgn begitu bersungguh2..atau dgn bahasa pasarnye..aku g berkarok..heheh...
terima kaseh la pada geng2 'the clickers' sbb sudi menadah telinga mndengar sore aku.....huhuh.....walopon pitching larik n sore da mcm angse jantan...tapik aku masih mmpu mnggegarkan donia...hebat2..
and...pg td rase damai jek sbb jalan clear....
dan lebeh mendamaikan sbb arini aku nak balek kg..yay!
rindu pada semua di kg.....rindu nak buli kucing kerek aku.....ouhhh....
dan rindu pada BFF aku sekalian....huuu~ korg xbalek kg ke..??

skang....aku xrase ngntok..tapik aku rase mcm nak balek kg skang n xnak wat keje..ngahaha....
pelikkan ble aku tido awal..sok pgnye konpem macam mat ganja asek lalok....tapik ble tido lewat...segar bugar plak......huh.....manusia xpenah puas....errkkk..mcm xde kaitan plak...

balek kg ni mcm2 aku da plan dlm otak...nak melaksanakan projek kejelitaan bilik pink aku tuh......wat baju baru demi wedding imomamo......g soping kain baru nak baju blaus....beli beras kat senggarang (knp mesti senggarang gak? dem)....selongkar dapor kat kg mncarik bahan2 yg bleh digebak bawak JB.......g merayap ke sg lurus smbil men tgkap2 gmbar gune henpon canggih........lenjan cik Tih abh (kancil putih)....dan yg paling penting...berGOSIP dgn UMMI...ngahahaha!!

okla....aku da kering idea nak merapu.....
chalo mere bete!



biru mata hitamku...ouhhh~

No comments:

Post a Comment