Tuesday, April 20, 2010

luahan perasaan akibat dr ketidakpuasan ati sendrik...

okayy...mungkin entry kali ini agak emosi....
ouhh..ape aku boleh buat...walopon aku ini adalah gadis yg agak berjiwe batu...berhati kering..tapik aku tetap dilahirkan sebagai seorang GADIS yg telah termaktub mmpunyai hati yg mudah terguris.....ouhh...i HATE this...damn!

kadang2 aku ske mendownkan diri sendrik...sebab..aku xske mmbanggekan sesuatu...yang...sesuatu yg aku pon xtau patot ke nak dibanggekan......n mybe dgn cara mendownkan diri tuh bleh tros off topic.....
tapik!
walopon mcm tuh...dlm berdebat..aku slalu nak menang dgn fakta aku....arghh!!...mmg sejak azali begitu.....dan aku hnya mngalah bile aku rase bnda yg cube di debatkan hnya la mmbuang masa dan air liur....okla..bukan mngalah tapik malas melayan..

ok DAWAI...stop mcm ni..
u got career...
u got degree...
u got look...(perasan skit jek ok)
u got lovely family...
u got besfrens....
u got opismate yg sengal...
u got.....err...ape lagik ehh....
arrghhhh!!!!!

wut happen to me.....??
okayy....sebenarnye aku sedang marah pada diri sendrik yg selalu saje tidak dimotivasikan oleh keadaan sekeliling...dan tidak mngambil tauladan dr ape yg pernah terjadik.....serta....tidak mencari semngat yg sebenarnye ade dlm diri ni....
my routine life is killing me softly.....i need sumting that can cheer me up....

hurmm....mybe my 'WORK' can solve this prob...
so focus!!...bile bz maka xdela nak serabuk....
kerja...kerja..kerja...dpt gaji...bg ummi n g soping n bakal bayar kete....


i love doing this...buat kerja smbil makan......
dan....semoga tiada aura negatif yg mengganggu aku lg...
nyah kau nyah...
chalo mere bete!

No comments:

Post a Comment