Monday, April 5, 2010

hobi baru gua...lalala~

Skang...gua telah melalui satu anjakan paradigma yg boleh dikatakan amat mmbanggakan diri sendrik laa....sbb...sebelum ni..kl org suh gua wat perkara ini...gua rase mcm org suh gua g bunuh diri....ouhhh.....
tapik!!
skang sudah bubah.....heheh....
skang gua cuba menerapkan minat masok kedapor utk MEMASAK...huh..
walopon hakikatnye memasak dan gua ibarat musuh ketat giler...tapik sbb gua nak menimbulkan satu bnda bes leh wat dikala bosan....maka gua bolehla try ke bidang masakan ni....sambil2 mncari resipi baru....dan memenuhkan perut sendrik..heheh....
dan...bolehla gak mmbuatkan minat gua terhadap mknan semakin bercambah....
mula2 gua nak mncari feel masak ni...huh....fizikal dan mental gua mmberontak sbb gua masak sorg2...mkn pon sorg2....dlu ade geng masak kt dapor...gua rs sonok..skang....ouhh...xpe2 gua harus biasakan diri...go Dawai!
okayy...skang sesape nak bg resipi silela bg kat gua..tapik yg senang2 jela...apartment gua ni ade yg basic2 je...microwave kejadah sume tuh xde ye.....

ok..tu jek nak btau...chalo!!





bekal lunch on 06 April 2010..

No comments:

Post a Comment