Wednesday, April 21, 2010

.....aku CHENTA kerja....

bile aku rase mood keje adalah didalam keadaan yg separa sedar.....



pagi2 mcm ni la keadaannye.....aku mulakan keje dgn otak yg BLUR......
sungguh hampeh plak rase...



kdg2 aku selak2 file smbil memakse asst aku buka lagu2 yg dpt menceriakan pagi yg suram itu.....almaklumlah...pc aku xde speaker...
xpe2...kang aku angkut speaker ngn subwoofer bawak sini...baru ala2 club..ngahahaha!!!



dan kadang2...bile aku dirasuk barulah aku mnyelak buku tebal ni....
ugghhh...i hate reading.......apatah lg bile aku perlu mmbaca tulisan yg sgt byk....
rase mcm nak pitam.....seluruh bdn meggigil dan bibir mnjadik biru....ouhhh...exaggerate plak..huhuh...



dan...disebabkan bibir aku slalu kering dok dlm aircond 24jam......aku cube mngamalkan minum plain water bebanyak...tapik......
disebabkan minum trlalu byk....toilet telah mnjadik opis kedua aku....huh...seb bek dekat jek ngn meja........



rajin kan muke aku tuh.....yaa...rajin menconteng buku...ngahahaha!!
lihat tuh...bilik bos sebelah jek meja maa....so kl bos ade...otometik aku trus jadik staff yg paling sopan dan berdedikasi......sungguh hipokrit aku ini....ouhh..



muka surat kiri menunjukkan kerja2 aku yg perlu disetelkan...kl dah distroke dgn pen merah...maksudnye da setel....slalunye jarangla ade stroke merah tuh..heheh....
muka surat kanan plak....err......contengan yg akan wujud bile otak da jem.....jem ke??...
okla...bile aku rase sedikit bengong menunggu pukul 5pm dan menunggu ari ahad agar dpt tido smpai petang....huh....



err..yg kat atas ni adalah karya agung ketika hampir2 pukul 5pm.....
kl letak kat muzium negara konpem leh mnjadik bahan sejarah ni...dasat2....huh..

okla..da abes merapu walopon xde ikan kerapu...
sekian..
chalo mere bere!

No comments:

Post a Comment