Friday, April 2, 2010

basic..

DULU.....aku xpenah pon piki hal mcm ni......
zaman skolah pon..rilex jek...COOL....
bile melalui zaman prtengahan sket....aku mula piki tapik...piki mcm org giler....
sbb....angin monsoon asek bubah....kadang mcm ni kadang mcm tuh....
bile angin da reda...
aku kembali mcm DULU......sentiase rilex....
walopon angin laut cine selatan plak kadang2 tiup dgn kuat...aku ttp COOL....
tapik lagi...sejak beberapa ketika.......aku terpiki smule...
dan mlm td...aku da mmbuat perhitungan dgn angin,hujan,awan,bulan dan bintang serta matahari......disertai sedikit emo......aku mncapai kata putus...
aku perlu mnjadik seperti DULU......tapik masih lg akan melalui fasa2 anjakan paradigma yg positif....demi improvekan diri sendrik tanpa bantuan org lain....
DAWAI akan hidup dgn dirinya sendrik......yeahh!!!


2 comments:

  1. mn ade PMS cik nanie..heheh...saje beremosi lebih...i kan mmg gadis yg penuh dgn emosi...

    ReplyDelete