Monday, March 8, 2010

tempat hibernasi ku.....ouhhh...

baiklah..
mari kite berkenalan dgn tempat hibernasiku yg agak berpuaka ini kerana jika sekali anda masok..pasti anda xmahu keluar lg...malahan anda akan tergoda utk bergolek2 ataupon membuat aksi kongkang jadian yg kunun cool didalam ia...ouhh...sungguh mnegerikan jek bunyi ia....



yaa itu dia pandangan dari pintu masuk....
sungguh cool dan menyamankan minda....
ini pulak port utama didalam tempat hibernasiku.....jangan risau kerana anda akan ditemani oleh seekor kucing kurus dan kucing gemok....kucing gemok tersebut da berusia 8tahun dan sudah 2bulan tidak dimandikan...dan badan ia juga telah dipenuhi oleh jahitan2 silang pangkah....dan juga jahitan silang hentam kromo....
tapik jgn risau kerana ia bukan kucing kurap..malahan baunya juga masih wangi...(sama seperti bau badan aku)...


disebabkan keluasan yg xberapa nak luas...maka xbyk la bnde boleh diangkut masok.....cukupla sekadar ape yg ade....

ini pula pemandangan dr luar tingkap yg sgt2 jarang dibuka akibat tidak mahu sebarang pencemaran masok...cehh..padahal xnak mmbazir suhu sejuk aircond.....
mnyamankan mata bila kat pool tuh ade abg2 kacak yg mandi.......heheh....

pemandangan dr satu sudut yg penuh dgn misteri....

lantai yg baru di mop....kebersihan kaki sgt penting okay dlm menjana kesihatan....


lampu yg jarang2 dipasang semata2 utk mewujudkan suasana romantik....err...sebenarnye.....suasana senang nak tidoo....dan juga aircond yg selalu dipasang pada suhu 21 pada awal mlm...dan 28 pada awal pagi.....aircond ini juga merupakan punca utama tempat hibernasiku berpuaka...ouhh..

almari yg comel...bersesuaian dgn baju yg hnya beberapa helai...huh..aku nak soping baju keje lg!!!...tapik nak yg murah2 dan cantek je...ngeheheh...
ok...sudah tamat sesi berkenalan...kl rase nak bersua muka dgn tempat hibernasi aku ni jempot2la dtg...bawakla makanan ke..piza ke...ape2 la maknan yg mahal2 ke.......klo malas beli..bg duit kat aku je pon xkesah....
ok lg..itu sahaja...
chalo mere bete!!



p/s: riak wajah diatas ialah riak wajah yg rindukan tempat hibernasi aku......dan riak wajah ini dibuat pada pukul 12.00noon....iaitu..lunch hour pon xsampai lg....haissyyy...kerinduan yg memuncak....


2 comments:

  1. best gakla tmpat berhibernasi ko tu..hmm..ko igt x bantal kekabu aku yg best tu..yg ko slalu curik ms kt matrik dulu2 tu..heheh..klu ditmbah ngan bntal kekabu aku msti lg best tdo kt ctu..haha..

    ReplyDelete
  2. ouhh cik emma...of kos aku igt kat bntal kekabu ko itu..adakah ia masih wujud.....heheh...dlu mesti ko tensen jek coz bntal tuh asek ilang ke katil aku kan...

    ReplyDelete