Monday, March 15, 2010

spending my nite with beloved persons....

Salam sekalian...
mlm td adik2 aku sume ade kat JB sempena cuti skolah...kcuali yg bongsu coz die kene g tusyen drjah 6...cian kat die coz jenab kate die nangis ksedihan...xpe inun...nntik blik kg akak banje ye...
okay..so mlm td...aku telah berjaya diketuk oleh mereka2 yg aku sayang ni utk mkn piza...igtkan makan kdai mamak jek...xpe2....


muka2 xsabar nak wat order...
ahli2 mkn...aku..miss WAI..selaku pengeluar duet...


mohammad nuzulan @ LAN..adek no-6..adik aku yg bakal jadik ustaz..
muhammad firdaus @ DAUS..adek no-5....playboy sket mamat neh..da ade awek..xbleh blah gua..
my bro..Mohd Nasri @ ABANG...and his wife KAK NANA....pngepow utama dlm aturcara mlm tersebut...

Mohd Razaligh @ ANJE..adek no-3....meh aku promote...die ni xde awek coz kekasih die hnyalah motor n welding die jek......
Khuzaidatul Jannah @ JENAB yg gemok...adek no-4....ni la satu2 nye adek pompuan aku...nak buli pon leh buli die jela.....
dan ini...errr....ni xmasok dlm list2 anak incek SAMAT ye.....heheh...


cubaan mereka utk melakukan konspirasi dlm mngepow aku...ouhh...
ni plak cubaan Lan utk menggoda aku bawak die g funfair sebelah angsana ni...
dan cubaan itu berjaya sbb aku kan mmg seorang kakak yg COOL dan baik ati..(padahal dlm ati asek piki..pokai aku!..huh)
lihatlah mereka...seb bek adek2 aku kan..klo adek org len mmg haramla aku nak layan mcm ni..
masok2 jek...kami terkulat2 sebentar...pikir nak men game ape..
so aku banje lah mereka men ape saje yg mereka nak....tapik!..sorg leh men satu game jek..huh!..dahla mahal.....dlu aku men murah jek...
3org yg pura2 COOL..padahal...
memasing cuak to the max men menatang neh..
oklah....abes da share citer mlm td..
chalo mere bete!!

5 comments:

  1. wai,
    dah lama aku tak tag kau.
    sila la singgah dan ambil tag kau tu ye kat blog aku. wink wink..

    ReplyDelete
  2. ouhh cik syira...baiklah..i akan pungut ia diblog kamu ye..

    ReplyDelete
  3. akak dawai~
    Akak gi jejalan tak ajak dik an pon.. huhu...

    ReplyDelete
  4. hahahahaha.. mok ko masuk dlam list adik dye ke?? hahahahah :P

    y.. ape menan yang paling besh skali kat situ??
    aku baru ingt nk ajak jua adik2 aku kesana.. huhuhuu

    ReplyDelete
  5. mamok....errr....sejak ble plak ko jadik aku ni...hisyyy...xde2....baka2 kami semua xde yg gemok dan buncit mcm ko...salah keturunan nih....

    rina...agak pelik gak coz tetibe die jadik adek aku..klo x akulah musuh utama die..huh...
    cik rina...menan yg i rase paling besh ialah vortex...trylah..konpem anda akan rase seperti sedang terbang dilangit.....huhuh..

    ReplyDelete