Wednesday, March 10, 2010

mari ber'bowling' sec ganas...yeahh..

10 March 2010
rabu
9.30pm
danga city mall
agenda: bermain bowling sec ganas..




okay..aku mulakan entry dgn gaya yg cool sambil menahan ngntok...
mlm td....setelah ahli2 contractor dan juga bukan contractor dikumpul...kami semua telah bergerak ke DCM utk berbowling sambil menghilangkan stress...err..stress ker?


pakar2 bowling yg berjuang adalah 10org...itupon da cukup untuk membuatkan lantai lane itu berlekuk2 akibat hentakan bola yg terlampau..


beberapa pemain professional yg sempat di snapkan gmbar belia..

yaa!! itu dia gadis berbaju oren yg COOL...miss DAWAI...



miss nurul atau minah kidal (ade bau2 kentut ngn man kidal)


kak yuzana yg lembut percakapannya tapik hakikatnye ganas ketika membaling bowling...



incek mirul yg pure2 xpandai..tapik mark lg tgi dr aku...haisyy..



kak ina...yg bermuka cool dan sempoi ketika membaling bola...adakala mcm mat ganja sikit2laaa....


ni plak...mr.wong...baru jek knal....kire mr.cameraman gak coz die pon ade camera beso2...


COOL gilerkan gaya aku..macam match jek kaler bola ngn baju kannnn.....


err.....xpayahla tgk bape mata aku dapat...tu warm-up jek dulu..malas tayang hebat..lalalala~



mereka berdua sedang berebut bola....xpaham aku...


diskusi ttg markah org len....huh..padahal jeles kenapa markah aku rendah..hampes..

yaaa...muka2 professional!! sape nak sain??

model bola bowling yg da lama bersara...sbb kurang publisiti...ngehehehe..

okayy..da tamat da....itu saja aktiviti yg agak mengeluarkan peluh utk kali ini....sape2 berminat nak join..err...mksure jgn ternganga melihat gaya kami yg ganas tersebut...
chalo mere bete!

2 comments:

  1. aisyy cik nani ni....bukan sapu bersih jek..smpai berlekuk2 lane tu i wat k..heheh

    ReplyDelete