Thursday, March 18, 2010

...ada aku kesah???....

Gua SUKE...
1. mnyanyi smbil tidak menghiraukan telinga2 manusia dlm ini opis...ah..persetankan itu semua..ngahahah!!!
2. tido smbil berpura2 yg gua adalah beruang putih yg sedang berhibernasi.....giler COOL!
3. jalan2 carik pasal.....sambil mencuci mata yg suci ini..
4. simpan stok makanan sendrik tapik xmakan....pastuh pow mknan org lain....ngahaha..indahnya donia..
5. bercakap...bercakap...dan bercakap walopon tau taik telinga manusia yg dgr tuh da nek keras....ahh....gua xkire..dgr gak!
6. berangan...yeahhh!!
7. cek perut gua....errr....ok la tukan..kang gua cek perot manusia len da mcm perogol misteri plak....haisyy!
8. gelak keji..ngahahahha....gelak gua ni walopon keji tapik masih lg mngekalkan kesopanan dan penuh tatasusila...
9. membuat gaya duduk ala2 apek kalah judi....sgt santai woo.....try ah..
10. mkn asam...biasa la..pembawakan cacing kerawit mmg mcm nih....ape bleh wat..pasrah2..
11. Wangi-wangian!! ouhh....yg pasti wangian yg brbau maskulin....ughhh!! sungguh mengujakan...auww..
gua TAK SUKE..
1. lapa!..sbb bile lapa gua rase nak telan jek sume bnde....
2. marah2..sbb bile gua marah gua jadik chantek!...kang susah plak klo org ngorat..haisyy!!
3. org tgi2 suara kat gua....nnti gua jadik mantol....sbb gua mmg mcm ni sejak azali....
4. mmbaca...ouhhh...library dan kedai buku adalah tpt yg bleh wat gua mati sebentar...
5. gua xske dok sorang2...argghh...nnti gua rase diri gua mcm gadis psycho....gua xtau nak bercakap dgn sape nnti..pastuh klo gua ckp dgn krusi..mesti xde respon..arrghhhh!!
6. kumbang....ouuhhh men...ini menatang bleh wat gua demam.......ugghh....i hate kumbang but i love 'kumbang'..heheh....
7. serabut pale otak...yeahhh...aku xske dgn keadaan itu....sbb ble serabut..rase mcm nak karate jek manusia n bnde yg wat gua serabuk!
8. menunggu....yess..penantian itu adalah satu pnyeksaan.....
9.LIAR..CHEATER...barangsiapa yg menipu gua......nescaya....smpai ke mati gua xkan caya kat die...sory to sayla....i will forgive but will not forgot...
10.gua paling xsuke bile gua bercakap pastu xde respon dr manusia sekalian....rase nak cakap btol2 kat telinga die smbil mmbuat aksi agar mereka sedar saye sedang brcakap....
huh.....tamat!!
dan gua tau...mesti ada antara manusia sekalian yg berkata dlm ati...."ada gua kesah ke lu ske n xske ape'.....
tapik gua pon brkata dlm ati..'ada gua kesah ke nak tulis ape'...
ngahahahaha...(gelak org xde idea)

5 comments:

  1. apa2 saja la Y..
    janji.. ko tetap Y yang aku kenal..
    weee sentiasa menghiburkaann..
    challowww

    ReplyDelete
  2. lu suka Naga.
    Naga suka lu.
    tapi, dua-dua ego.
    sekian.

    ReplyDelete
  3. rina....heheh..itu adalah entry dikala otak tgh weng...dun worry beb..aku tetap Y yg kau kenali..klo bubah pon..bubah warna kulit je kot sikit2..heheh..semakin tan okayy..

    aizud...ciss...itu adalah satu gosip2 liar yg slalu menerjah artis seperti aku....ouhh...xpe aku kan cool....rilex2..

    ReplyDelete
  4. muka ko semakin pucat...tapi tinggi ko ada penambahan.......dek kerana kasut tinggi...gua bari perasan ttg itu beb....

    ReplyDelete
  5. aku sgt setuju..yg ko xsuke no.5 tu..coz aku pon sama,sgt xsuke dok sorg2..tapik kn..itula yg aku selalu hadapi skang..oweyz sorg2..mcm phsyco..duduk sorg,,tgk tv sorg.komen2 citer sorg..mkn sorg..waaaaargghh....sgt xsuke..huhu..

    ReplyDelete