Monday, February 8, 2010

tibe2 nak bukak cerita...



gmbar diatas bertarikh 12/11/2008......
waktu tuh aku masih di Desaru sedang menjalani program GREEN....
waktu tuh jugak..aku jumpe ramai kawan baru.....
waktu tuh jugak..hub cinta aku da ibarat hidop segan mati tak mau...
waktu tuh jugak berat badan aku bertambah sebab mkn tanggung berak cangkung kt sane.....

bilik aku kat Desaru..betol2 menghadap laut...bile aku bukak tingkap jek..terus angin laut yg sejuk masuk mendinginkan bilik aku.....
bile aku rase2 tensi n sedih...aku akan pandang laut..dan aku akan tersenyum sendirian...
kadang2 monyet atas pokok kelapa pon heran dgn aku...sbb tu mereka slalu bohlayan kan saje kehadiran aku...

huh...sebenarnye..xde citer pon aku nak bukak....
saje jek wat suspen....
yg sebenarnye...aku rindu nak g tepi laut.....huuuuu~
sbb aku mmg ske dgn laut..pantai..pasir pantai...angin pantai......
tapik xtaula ia ske ke x dgn aku....

okla....bosanlah mengarot.....
chalo!

2 comments:

  1. Pantai sungai liris je yg TER suka kat kau.. hahaha...

    ReplyDelete
  2. aku pn rindu pantai gak..kt limbang xde pantai..huhu..

    ReplyDelete