Friday, February 19, 2010

..mari bermain puzzle..siri 2..



ouhh..nmpaknye...beliau telah terbagi gua jawapan bocor bagi soklan subjektif tersebut....
tapik gua pure2 mcm xtau padahal gua tau...aisyy....gua tros jadik mcm budak naive plak...
kunun suci xtau yg jawapannye gua da tau....

then..beliau pon telah sedar yg beliau telah terlajak mmberi jawapan....tapik walopon gua da tau jawapan..xsemestinye gua bleh dapat 100% full mark....and xsemestinye gua akan lulus dgn flying colornye.......

ade byk sbb yg akan bleh wat gua failed....mybe klo gua buat jawapan ala2 karangan SPM...chance utk lulus sgt tipis....sbb terlalu byk penulisan.......
tapik xsemestinye klo gua buat karangan rumusan 30patah perkataan gua bleh lulus....

adehh....gua sendrik da konpius dgn diri gua......

jujurnyela kan....gua nak sgt lulus.....tapik.....gua baru study sket...bleh ke nak cover sume bab nnti......haisyy...gua ni ske piki susahla......

utk beliau...klo beliau jawab soklan gua nnti...gua akan mksure beliau akan lulus dgn cemerlang dan gemilang...tanpa ade unsur2 peniruan sec terang2an....

skang ni gua dlm dilema da..nak hepi ke nak gelabah ke or nak COOL jek ngn jawapan bocor tuh......sec hakikatnye gua 80% hepi dpt jawapan tuh..tapik gua cube tapis ke'hepi'an itu mnjadik 20% jek sbb blom tntu tu adalah jawapan yg betul...beliau pon mcm goyah jek ngn jawapan tuh....

so papehal..gua harus study dgn bersungguh2....semoga gua lulus dgn cemerlang..yay!!

chalo mere bete..

2 comments:

  1. pe ko melalut ni dawai?? xkupaam ~sigh

    ReplyDelete
  2. heheh..nnti ko akan paham gak punye...skang ni kene byk gune bahasa sastera..

    ReplyDelete