Monday, February 8, 2010

...mari bermain puzzle....

gua nak tnye beliau satu soklan....

tapik blom sempat gua tnye...beliau da tau soklan gua tuh adalah soklan subjektif.......

aissyy...mcm x-men plak beliau leh bace otak gua...

last2...gua dan beliau.....pura2 xtau apekah soklan tersebut...

tapik...gua dan juge beliau...masih lagi berusaha mencarik jawapan soklan subjektif tuh...

xtau la nak jawab ala2 karangan SPM ataupon mcm wat karangan rumusan 30patah perkataan.....mn lg bes ekk??

selepas masing2 da tau soklan and contoh jawapan pon da ade...gua dan beliau mula peninkan kepala memasing utk mencari mood dlm kegelisahan...

tapik gua yakin gua masih COOL.....sbb gua xkan gementar dgn jawapan yg bakal menjelma.....

tetibe..beliau kate...soklan beliau jugak mcm gua...soklan subjektif...

gua kate...kl beliau tanye gua akan jawab jek dgn COOLnye....gua akan cube perah otak gua abes2.....gua kan skema mcm ulat buku...ngahahaha...

tapik..yg pasti gua dan beliau xkan tahu ble soklan kami akan abes dijawab.......

klo ikotkan gua..gua nak tiru jek....senang sket..hahah!!..

okla..gua da peninla......gua tau...lu org pon penin.....

dahla gua malas stady..lg ade hati nak wat soklan dan menjawab soklan..

xpe2...usaha tangga kejayaan....

ok..chalo mere bete!!



5 comments:

  1. weyh..
    ape soklannye??
    gile ko ni Y..hahahaha

    ReplyDelete
  2. kabhi kushi kabhi gham... erk?

    ReplyDelete
  3. rina: haaa...soklan ni klo ko xblaja rerajin mmg bleh failed tau.....aku pon hampir2 failed tapik aku blom siap jawab soklan..makanya xtau g result cane...dasat kan..huhuh

    biha: kuch kuch hotak hang la...ngahaha!!

    ReplyDelete
  4. aizud...soklan? aissyyy...soklan ni agak p&c..so org tertentu jek leh dapat..

    ReplyDelete