Thursday, February 4, 2010

kenapa? why? timkaiyaaaaaaaaa?????.....

Sesungguhnye la kan...aku ni hanyalah seorang DAWAI yg xmengerti ape2 erti kekejaman dunia...aku adalah manusia yg kudus...naive...dan.....kdg2 sengal jugakla...tapik!...tahap kesengalan aku masih diparas norma manusia yg biasa2 saje...bukan luarbiasa....
dan sesungguhnya lagik...aku pon xpaham kenapa ade sorg makhluk Tuhan yg xseksi sunggoh ni...sama jantina dgn aku.....suke melakukan kekejaman terhadap aku.....nak kate aku penah bakar kete die...xdela plak...culik anak die...lg ah xpenah tgk muke....arrgghhhhh!!!....aku xpaham.......knp aku diperlakukan sedemikian....
saat aku nak di 'judge' atas 'kesalahan' yg aku xtau apakah ia.....klaka kan...ko kene hukum tapik ko xtau ape salahnye......ok...saat tuh...aku seriusly...BLUR yg teramat2....sampaikan org tengah yg nak menghukum aku pon mcm BLUR jugak...huh...rase seronok mem'BLUR'kan diri masing2........
ok fine....maybe makhluk Tuhan tuh rase kepuasan yg teramat sgt....maybe die rase mcm tgh mkn kenny rogers sambil dok terkangkang depan tv...huh...sunggoh keji......
tapik...kenapa die pilih aku..yg hanyalah merupakan seorang DAWAI yg naive...arrgghhhh lagik!!
xpela....aku slaku manusia yg berjiwa kurang berdendam...mendoakan makhluk Tuhan ni agar sentiasa dilindungi dari kejahatan......jgn lupe.....die jugak mempunyai anak.......and anak die belum melalui zaman pekerjaan.......and doa org yg teraniaya adalah termakbul.....tapik...dun worry.....aku xsampai tahap mendoakan keburukan org...aku xpandai berdendam.......
baiklah.......aku da rase macam nak menjerit sambil mencuba mengeluarkan suara2 angsa jantan...
chalo mere bete!!!




2 comments:

  1. sepandai2 tupai melompat.. akhirnya jatuh ke tanah jua.. biarlah mereka dengan cara merekaa..

    biarkan Y jadi Y selamanya..
    jgn la bertukar menjadi Z plak.. heee :P

    ReplyDelete
  2. hahah...rina...wai tetap wai...agaknye sbb tuh ade yg xpuas ati dgn wai ini...adehhlaa...penat nak melayan makhluk2 sekalian...

    ReplyDelete