Tuesday, February 9, 2010

bola..bola..lalala~

09 FEBRUARI 2010...
pukul 6.00pm......
akceli....kami xplan pon nak g tgk bola....coz memasing da mcm muke penyu nak balik terjun ke katil...
tapik atas desakan aida rohaya omar yg xbes tuh...kami akur sahaja dgn idea beliau g tgk team HP melawan team hape tah....



sesampai dipadang bola bomba.......keempat2 padang penuh dgn team2 bola dr pelbagai company....dan seperti biasa..team HP akan pakai baju kaler oren.....

kami yg masih bujang2 nih....selaku menunjukkan rasa kaseh pada team HP...dgn baju keje pon bleh jek jadik pom2 girl..



ini die ketua geng pom2...yg kiri tuh..gadis bermuka sengal.....beliau merupakan ketua pom2....tanpa laungan suare beliau...xkan bersemangat la pemain2 HP....(chett)..



yg wat peace tula aida rohaya omar yg sengal jugak.......kami meragui beliau sbb slame ni bile kami ajak tgk bola..ade jek alasan beliau..tapik kali ni...mcm pelik jek...
setelah dikaji selidik..rupenye bopreng beliau bermain di padang sebelah....cheh...sungguh poyo....patotla asek kontrol cung...



yg ni plak...err....maapla...gmbar kaki gout sape tah tersesat...abaikan2...
akceli aku xbaper nak fokus pon pada permainan mereka...sbb byk melayan bebelan kak watie yg xhenti2.....haisyy...



manusia di atas ni bernama incek nasir...beliau ni mmg sgt ske membuli aku.....aku da pesan...da dekat hari2 terakhir aku nak blah ni wat la baik dgn daku..tapik!...beliau bohlayan..ciss...



yg bajet hot serte tonggek ni...abg zul...ni lg ngok ngek..sejak2 nak kawen ni peel semakin mengganas...dan semakin dasat membuli aku...arrghhhh...xpe2.....



bile rase2 mata da xleh nak bg konsentrasi yg penuh...kak watie tros on laptop die..dan bermula kelas pembelajaran laptop...huhuh..padahal kitorg rakam video tah pape..jika ingin lihat..sile2 la ke sini....klo dapat tgkla...aku agak sedih sbb vid tuh tersangat2 gonjol..huh



bile aktiviti gonjol berakhir..memasing da mule penat...mn xnye..sume asek gelak mcm mak lampir...sampai aku saket perot....dasat2..



then..ble da rase xmampu...kami mengorak langkah utk pulang kepangkal jalan.....



destinasi seterusnya ialah g cuci kete kak watie n aida kat taman kota masai......dua bijik persona....jap lagik akan jadik tiga bijik..juz wait..heheh....

baiklah...aku kehabisan tenaga sbb lapa....
chalo mere bete!!

1 comment:

  1. beb..ko curik kasut makcik sembayang kat mesjid ha.....sebelah ajer plk tuh........sama beb nga kasut makcik yang ilang kat masjid tuh...ilang sebelah ajer plk tuhh,.....

    ReplyDelete