Tuesday, January 19, 2010

...........kaunter prtanyaan..............

skrang ni...ade satu kaunter prtanyaan da trbina dlm ati aku...kesian pada ati aku sbb asek kene mnjawab segala prsoalan yg dtg....haisyy......tapik aku mncuba untuk mmbuatkan ia tutup mulut...errkkkk...ati ade mulut ke? ah...persetankan soklan tuh...
semalam bgn pagi...aku bgn dgn tenang...xseperti selalu aku akan bgn tido dlm keadaan mcm nak pegi neraka....walopon aku xtau mcm mn keadaan neraka...tapik melalui cara pnceritaan ustaz aku dlu...mcm mngerikan...errkkk....tapik neraka yg aku bayang tuh neraka ciptaan minda sendrik jek...heheh.....
then....ketenangan tuh berlarutan dr aku g miting smpaila time dekat2 lunch...then ade sesuatu telah meragut ketenangan itu sikit demi sikit......tapik apekah sesuatu itu....adehh...konpius2......
kdg2 aku rase mcm org gilak pon ade gak....kejap mcm hepi...kejap mcm marah..kejap mcm gelabah bewak........tapik yg pasti...ekspresi muka tetap COOL okay.....
tapik ekk knp mesti jadik mcm tuh.........
argghhh!!! persetan kan soklan itu....

oklah....aku rase...bia jela mase mnentukan bile sume persoalaan akan trjawab dgn sendrik.......sbb aku malas nak melayan perkara2 remeh mcm ni....byk lg bnde penting nak buat.....bek aku menjana duit...ade gak lah boleh bawak g soping2.........nak beli baju baru!!!!!



muka penin pas bace balik penulisan kat atas...sebab sepatah haram aku xpaham...tapik xpe...aku tetap nak publish entry ni......bacalah kao!!...ngahahaha!!

2 comments:

  1. amin.........aku tau...bila hati mula tdk keruan.....huh...ermm.....perlu ker aku teruskan ayat aku.....?erkk...

    ReplyDelete
  2. hurmmm...ntah ekk....ati aku ni kdg kala jek xkeruan...byk kala ia tido..heheh...

    ReplyDelete