Thursday, January 28, 2010

...baik saye berdiam........

aku rase sejak aku dilahirkan...aku mmg byk mulut a.k.a kuat bercakap....
bakat aku kuat bercakap ni disedari apabila umur aku semakin meningkat.....
kadang2 aku cakap fakta..kadang2 aku cakap auta......kadang2 aku merapu meraban......
but....
lately....bakat kuat bercakap aku da semakin menipis.....
kenapa? why? timkaiyaa??
sbb....bile aku bercakap...aku rase da xde org yg mmpu nak mndengarnye lagi.......
dulu.....ade BFF (besfren foreva).......telinga dorg tuh mmg mnjadik port aku bercakap jek....
skang...bile aku nak bercakap........aku rase xkesampaian ape nak dicakapkan sbb....ade ramai lg yg nak bercakap...tumpuan pada aku da kurang........
haisyy......
aku ni tamak sunggoh.....
so...now....lebeh baik aku berdiam diri jek......
sbb kl diam...aku xkan bercakap merapu meraban......
kl aku diam,.....aku xkan mengeluarkan soalan yg mmbawa kepada jawapan yg pedih......
kl aku diam......kepala aku xpenin nk piki nk ckp ape.....
ok kite cube ye...
DAWAI = PENDIAM.....
chalo!


ak

7 comments:

  1. Alhamdulillah...
    akhirnya, doa orang ramai yg mahu dawai diam termakbol..
    dijangkakan, ekonomi akan pulih sedia kala malah meningkat, gelombang H1N1 kedua mungkin tak berlaku, pemanasan global semakin pulih, kadar kelahiran meningkat untuk mencapai sasaran 70 juta penduduk dan banyak lagi perkara baik akan berlaku dlm negara...
    hehehehe...

    ReplyDelete
  2. uhu..ms same dorm dulu aku asek dgr sore ko.wp0n ketika aku tgh tido.setiap masa..tp kn,bile tibe2 xdgr sore ko,rs mcm id0p xlengkap..-fifie-

    ReplyDelete
  3. mok & aizud...koeg ni siotla....bagilah sokongan sikit...huh!!....xpe nnti bile aku da jadik pendiam...barula korg rindu ngn sore aku yg merdu ni....huh lagik!

    fifie.....mesti mase kat dorm tuh ko rase nak stapler jek mulut aku kan....heheh....dahla ske memekak.......pastuh ske manyumbangkan suara sumbang plak tuh...

    ReplyDelete
  4. erk...?.hope so....:).patut milo aku x cukup manis.......hehheheheh...upanya ko dah berenti dari bercakap.....ok...chaiyokkkkk

    ReplyDelete
  5. haaaaaaaa???
    Y da jadi senyap???
    ehuhuhuhu
    tak percaya.. namun itulah yang berlaku... ehuhuhuhu :)

    Y aku rase kesenyapan ko tu cume berkala je laa.. hahahahahha :P

    ReplyDelete
  6. epin: aku da malas nak cakap byk..lgpon aku rase semakin byk aku cakap...semakin aku sakit ati...

    rina: haaa....tu lah...mcm berkala jek...heheh...juz wait n see...

    ReplyDelete