Tuesday, January 19, 2010

...2010...plez be my lucky year...........amin....



sejak mlm td asek batuk2 smpai suara da jadik mcm angsa jantan............
tekak plak asek gatal jek.........mata sembap..........muka pucat..bibir kering.......
time miting plak kene tegor ngn bos depan2 semua staff...........
but it's okay...he is my bos n he hv the right utk tegur aku....
and i must admit that my job was not like others....i hv to learn a lot of things...but aku slalu mcm sambil lewa.....sbbnye..............ermm.....ntah....

skang ni daya tahan badan aku makin teruk........otak xdapat nak berfungsi dgn waras dan tenang....aku xdpt nak manage keje dgn btol skang...........huuuu~
tapik....hati aku rase bes....ia mcm nak berfungsi dgn betul setelah sekian lama hilang fungsi........and aku harap........xde lg prkara xbes berlaku pada ia.......

okla...hv no idea....kpl weng....
chalo!

p/s: lupe nak btau....arituh after aku mimpi banjir n tsunami......selang seminggu aku mmpi ular sawa nak lilit badan aku plak.....huh...knpla mimpi2 ngeri jek ni....menakotkan....ngeri2...



2 comments:

  1. weyh Y...
    mimpi tsunami or air.. = rezeki..
    tp bergantung la ko mimpi bile.. ehuhuhuhu :P kene lilit ular... wehuuuu ade yang da kenan da kat ko tu.. tunggu dye patuk je la...lau da patuk nnt mst ade orang masuk minang.. hahahahahha :P

    ape pun Y.. jgn caye sangat mimpi2 itu.. :) mainan tdo...ape pun... smoga ko bahagia selalu cik dawai... lalalalal

    ReplyDelete
  2. rina..aku pon penah gak dgr tafsir mimpi mcm tuh...tapik....xnak caye ah...kang xde pape....mesti frust..........

    heee....doakan kebahagiaan ko gak.....waiting for ur nasik minyak...nmpak skang mcm hepi jek....

    ReplyDelete