Tuesday, December 29, 2009

....nyaH kaU Nyah......



arini 30hb....esok 31hb....lusa 1 jan 2010....wahh....cepatnye mase berlalu....
mesti manusia sekalian seboik planning azam baru.......
aku????...aiyakk...usah ditanya sbb aku mmg xpenah ade azam......
kl kawan nama azam ade la...tapik tu pon da g mn tah dak tuh...lost contact....

ok2...akceli aku pon nak ade azam...cume bile time aku nak list kan azam2 aku tuh...sume mcm angin....hilang tah g mn.....n aku plak akan terpinga2 ibarat manusia yg baru termakan ganja..haisyy...
err....baiklah...aku cube listkan sket azam aku...
1) MALAS -----> RAJIN
2) ........( blur jap).........BERSEMANGAT!
3) errr......LEBIH MENCINTAI DUIT...lalala~
4)..........ughh....xmampu nak berpiki....

haisyy...kan aku da kata......aku xmampu nak berpiki ttg azam.........
hnya azam jek yg slalu berpiki ttg aku...(dgn konfidennye)...ntah2 azam pon da xhengat sape aku....huhuh~
hah...ade lg tambahan...

5) MMBUANG SEGALA RASA XBES DLM KEHIDUPAN...

tapik mcmmane ekk....ade sesape leh tolong buangkan ia...sbb ia sgt menjengkelkan dlm kehidupan aku....huh!
da lama aku cube buang rase2 tersebut..tapik so far....masih ade lg sisa2 tuh....menci ah.....
penat maa berpura2 seperti tiada apa2........xbleh jadik pelakon ah aku ni........xjadik nak aply kat media prima jadik artis....cmni aku nak jadik DJ jela.....ngahahaha....Fara Fauzana jadik FAFAU.....aku jadik.....SASAU.......erkk...

.............berjalan2 dr meja ke meja dalam opis smpai pow mknan mereka...................

tetibe aku rase mcm nak tgk citer SHERLOCK HOLMES lg skali......
citer tuh bes gila woooo......5star aku bg........
kalaulah aku leh jadik mcm HOLMES...alangkah hebatnye DAWAI...
tapik....xsemua manusia ni mmpunyai kepekaan yg sgt dasat...dan logic thinking yg hebat.....tapik lg skali...pas tgk citer tuh...tahap kepekaan aku agak meningkat sedikitla.....heheh......yo o saje aku ni.....

err...aku rase da lari topik......
okaylah aku nak join mmber opis bukak kedai kopi...
tajuk arini ialah...'rambut gugur'......

chalo!!



mcm bes plak dok depan pc sambil mkn Vit C utk kanak2......ia telah di cilok dr mmber seopis......dan berjaya di habiskan dlm masa..err....5 saat kot.....

No comments:

Post a Comment