Wednesday, December 16, 2009

'ko nmpak hepi' = ape ko tau...



'eh wai...ko nmpak hepi jek skang..'

hepi ke aku...ntah??
sedih ke aku...xsgt kot...
blur....errr sikit2...
zero feeling....ye kot...heeee

adeh...penin kepala la........aku xske org kate aku hepi sbb nnti aku akan jadik xhepi....aku xske org care kt aku bile aku sedih...sbb nnti aku makin sedih...yg aku ske is....mmbebel sambil melakukan luahan perasaan pada manusia lain dlm keadaan sedikit emosi yg terkawal....sbb.....aku hnya perlukan telinga dan mata yg mmberi respon...bukan mulut yg bersuara...cukuplah aku jek bersuara.....suara aku pon da mmpu mncederakan telinga manusia lain.....

criusly......aku da xtau ape yg bermain2 dlm otak aku ni...kdg2 mcm mngalami kecelaruan identiti lagik....lupe ape yg patot aku piki kan...lakukan.....seb bek aku igt jantina aku lg...klo x..kang xpasal2 salah masok toilet.......

kadang2 rase mcm hampes...tapik ape2 pon life must go on.....and aku cube tersenyum walopon senyum aku mcm 'joker'......sgt fake.....
and....aku cuba menambah kuasa pendinding agar hati aku mnjadik semakin tegar......sbb klo aku layankan ati aku ni...haru biru kang dunia......

okla...marilah kite berpura2 seperti tiada apa2 yg terjadik...sbb tiap hari aku akan berpura2 yg ati aku ni xde ape2....suci dan putih...hehehe.....

chalo!!!!



1 comment:

  1. beb..pelik ah aku...ada jgk org yang xsuka diberi perhatian time bersedih......soklan aku tuk ko...ko risau tak bila aku sedih...?....ermm...jgn bagi jawapan.."selagi x menghabiskan duit aku..ada aku kisah...?"...ko pikirkan jawapan lain ha......:)

    ReplyDelete